mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Excel 2003 SP3 arbetsbok Makro Hjälp

Reply

Thread Tools
Old 4 juni 2009, 02:24
New Member Group

Default Excel 2003 SP3 arbetsbok Makro Hjälp

Hej Killar,

Jag har en Excel-arbetsbok och använder Roy DeBriuns utmärkta e avsändaren makrot.

Den isusse jag är hans makro skickar ark utan befintliga makron i blad bifogas.

Jag har ett makro för "thisworkbook" som går på öppna. Detta är nödvändigt eftersom jag använder en grupp fungerar på mina skivor och vill reatain Skydda blad functioniltity.

När jag använder den e-makro (bifogas - och ändrat från den ursprungliga genom myslef att erbjuda en del andra saker som jag behöver) den inte e-filerna med thisworkbook makro bifogas varje mejl.

Finns det något sätt jag kan ändra e-makro RDBOutlook.txt att e-filerna med alla arbetsböcker som innehåller det ursprungliga thisworkbook.cls.

Skål och tack
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Makro i Excel för att skriva ut, markera cellerna i ett kalkylblad NothingButProblems Office Suites & Applications 0 16 juni 2009 17:12
Behöver Makro för att fylla i Excel moneybug939 Office Suites & Applications 0 9 juni 2009 03:12
Excel 2007 kommer inte att ladda 2003 Add-in ahad2010 Office Suites & Applications 0 27 maj 2009 12:44
Microsoft Office Excel 2003? jkamara77 Office Suites & Applications 1 21 november 2008 13:31
Skriv ut Makro Dj Ram Office Suites & Applications 8 8 mars 2008 06:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.