![]() |
|
| |||
| |||
| Cheers alle. Jeg er en dansker, der bor i Norge og studere Economics. Jeg har en dansk version af Microsoft Office 2007, og når jeg går til foredrag alt er vist på norsk Microsoft Office 2007. For de fleste ting, jeg beskæftiger sig med, at bare fint, men i Excel Jeg oplever problemer, fordi syntaksen navne er difrent i de to sprog. Jeg spekulerer på, om nogen herinde kender et godt sted at oversætte Excel formulaes fra norsk (eller engelsk) til dansk? Illustrativ eksempel: I den engelske version af Microsoft Office 2007/Excel der er en funktion kaldet "PMT". Denne funktion kaldes "Finn.Rad" i den norske udgave og den kaldes "Lopslag" i dansk version. Jeg har brug for noget, der kan oversætte functionnames / formulaes fra et sprog til et andet. Norsk til dansk ville være at foretrække, men engelsk til dansk ville også være nyttig. Min løsning på problemet nu er at se på describtions af alle funktioner i min danske version indtil jeg finder en, der passer til den norske describtion. Jeg håber, at nogen kan hjælpe mig, ville det virkelig gøre tingene en h.. L af en hel del lettere for mig ![]() Best Regards (Et nyt medlem af Fællesskabet): PranX |
|
| |||
| |||
| Der er en online oversætter jeg har brugt. Håber det hjælper. http://babelfish.altavista.com/ |
|
| |||
| |||
| Hey Evilfantasy Tak for dit svar, selv om det ikke var egnet til mit problem. Excel formulaes arent i en almindelig ordbog derfor plejer oversætte som jeg ønsker på Babelfish. Og oven i købet, at det cant oversætte til dansk:) Heh, men tak for forsøget;) (Og ked af vejen for udstationering på det forkerte sted;) / PranX |
|
| |||
| |||
| En hurtig google og det ser ud til, at der er software til at gøre hvad du vil. Men ikke billig. Beklager, at jeg ikke forstod i første omgang, hvad du forsøger at gøre. Jeg er bange for, at det er en smule over mig. |
|
| |||
| |||
| Virkelig? Jeg forsøgte at google det, det eneste, jeg fandt var et Microsoft Multilanguage Pack. Og at ændringer hele sprog system på Microsoft Office ... Du har et link? / PranX |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, det er det, du søgte efter. Jeg kan tage fejl. Google: Citat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker en oversættelse software, der fungerer præcis som denne: Fjernet Gratis, hvis muligt ![]() Men jeg bare cant find det overalt ![]() / PranX |
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker en software ligesom denne: Sorry no download links Jeg skal bare have det til at være i stand til at oversætte til Danske ![]() Tak for din hjælp onde fantasi! Som De sagde, at priserne er temmelig stejl (og jeg er studerende )Tja, hvis man finde en sådan software Jeg ville elske linket. Best Regards: PranX |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Wuhuu:) Jeg fandt noget, jeg kan bruge (gratis:) Tak for din hjælp Evil Fantasy! Er det okay at sende dette link? Det plejer begynder at hente automatisk? http://xcelfiles.homestead.com/Downloads_01.html Vælg "download formel oversætter" Jeg er udstationeret på linket, så andre kan drage nytte af dette program. Best Regards PranX |