![]() |
|
| |||
| |||
| Proost allemaal. Ik ben een Deen leven in Noorwegen, studeren Economics. Ik heb een Deense versie van Microsoft Office 2007 en als ik ga naar lezingen alles wordt weergegeven in de Noorse Microsoft Office 2007. Voor de meeste dingen die ik met dat prima, maar in Excel Ik ervaar problemen omdat de syntax namen difrent in de twee talen. Ik vraag me af of iedereen hier weet een goede plek om te vertalen excel formulaes uit het Noors (of Engels) in het Deens? Illustrativ voorbeeld: In het engels versie van Microsoft Office 2007/Excel is er een functie genaamd "PMT". Die functie heet "Finn.Rad" in de Noorse versie en het heet "Lopslag" in de Deense versie. Ik heb iets nodig dat kan vertalen functionnames / formulaes van de ene taal naar de andere. Noors naar Deens zou de voorkeur, maar Engels naar Deens zou ook nuttig zijn. Mijn oplossing voor het probleem is nu om te kijken naar de describtions van alle functies in mijn Deense versie totdat ik er een vinden die past bij de Noorse describtion. Ik hoop dat iemand me kan helpen, zou echt meer een h.. L van een stuk makkelijker voor mij ![]() Best Regards (Een nieuw lid van de gemeenschap): PranX |
|
| |||
| |||
| Er is een online vertaler heb ik gebruikt. Hoop dat het helpt. http://babelfish.altavista.com/ |
|
| |||
| |||
| He Evilfantasy Dank u voor uw antwoord, maar is niet geschikt voor mijn probleem. Excel formulaes Arent in een gewoon woordenboek daarom wont vertalen als ik wil op Babelfish. En op de top van dat cant vertalen naar Deens:) Heh, maar ik dank u voor het proberen;) (En sorry by the way for posting op de verkeerde plaats;) / PranX |
|
| |||
| |||
| Een snelle google en het lijkt erop dat er software te doen wat je wilt. Maar niet goedkoop. Sorry dat ik niet begreep in eerste wat je probeert te doen. Ik ben bang dat het een beetje boven me. |
|
| |||
| |||
| Echt? Ik probeerde naar google, het enige wat ik vond was een Microsoft Multilanguage Pack. En dat verandert de hele taal systeem op Microsoft Office ... Je hebt een link? / PranX |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat dit is wat u zoekt. Ik kan verkeerd zijn. Google: Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik wil een vertaling software die werkt precies zoals deze: Verwijderd Gratis indien mogelijk ![]() Maar i just cant vind het overal ![]() / PranX |
|
| |||
| |||
| Ik wil een software net als deze: Sorry geen download links Ik moet ze te kunnen vertalen naar dansih ![]() Bedankt voor uw hulp kwaad fantasie! Zoals u zei dat de prijzen zijn redelijk steil (en ik ben student )Nou als iemand vinden die een software Ik zou graag de link. Best Regards: PranX |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Wuhuu:) Ik vond iets wat ik kan gebruiken (gratis:) Dank u voor uw hulp Evil Fantasy! Is het oke om deze link? Het wont start het downloaden automatisch? http://xcelfiles.homestead.com/Downloads_01.html Kies "download formule vertaler" Ik rapporteerde de link zodat anderen kunnen profiteren van dit programma. Best Regards PranX |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Excel Help | Dj Ram | Office Suites & Toepassingen | 2 | 19 feb 2008 11:22 |
| Het veranderen van de talen in Vista | kidclassic | Windows besturingssystemen | 1 | De 3 februari 2008 08:27 |
| Wat buitenlander talen spreekt u? | ARMIGO | Off Topic Discussie | 6 | 12 dec 2007 05:10 |
| Talen verschijnen rechts onderaan het scherm! | richardcoleraine | Windows besturingssystemen | 3 | 12 sep 2007 10:53 |
| Programma talen | Psychaospath | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | De 1 augustus 2007 20:45 |
| Thread Tools | |
| |