![]() |
|
| |||
| |||
| Cheers alle. Jeg er en Dane bor i Norge, studerer økonomi. Jeg har en dansk versjon av Microsoft Office 2007 og når jeg går til forelesninger alt er vist i Norsk Microsoft Office 2007. For de fleste ting jeg takle det helt fint, men i Excel jeg problemer fordi syntaksen er difrent i de to språkene. Jeg lurer på om noen her vet et bra sted å oversette excel formulaes fra norsk (eller engelsk) til dansk? Illustrativ eksempel: I den engelske versjonen av Microsoft Office 2007/Excel er det en funksjon kalt "PMT. Funksjonen kalles "Finn.Rad" i norsk versjon, og det kalles "Lopslag" i dansk versjon. Jeg trenger noe som kan oversette functionnames / formulaes fra ett språk til et annet. Norsk til dansk ville være å foretrekke, men engelsk til dansk, vil også være nyttig. Min løsning på problemet nå er å se på describtions av alle funksjoner i mitt dansk versjon før jeg finner en som passer norsk describtion. Jeg håper at noen kan hjelpe meg, det ville virkelig gjøre ting en h.. L mye lettere for meg ![]() Best Regards (Et nytt medlem av fellesskapet): PranX |
|
| |||
| |||
| Det er en online oversetter jeg har brukt. Håper det hjelper. http://babelfish.altavista.com/ |
|
| |||
| |||
| Hei Evilfantasy Takk for svaret ditt, men det var ikke egnet for mitt problem. Excel formulaes Arent i en vanlig ordbok derfor wont oversette som jeg vil på Babelfish. Og på toppen av det skrånende oversette til dansk:) Heh, men takk for at du prøver;) (Og lei av veien for innlegging på feil sted;) / PranX |
|
| |||
| |||
| Et raskt google og det ser ut som det er programvare for å gjøre det du ønsker. Men ikke billig. Beklager at jeg ikke forstod først hva du prøvde å gjøre. Jeg er redd det er litt over meg. |
|
| |||
| |||
| Virkelig? Jeg prøvde å google det, det eneste jeg fant var en Microsoft Multilanguage Pack. Og at endringer hele språket på Microsoft Office ... Du har en link? / PranX |
|
| |||
| |||
| Jeg tror dette er det du leter etter. Jeg kan ta feil. Google: Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Jeg ønsker en oversettelse programvare som fungerer akkurat som denne: Fjernet Gratis hvis mulig ![]() Men jeg skrånende finner det overalt ![]() / PranX |
|
| |||
| |||
| Jeg vil ha en software akkurat som denne: Beklager ingen nedlasting lenker Jeg trenger det skal kunne oversette til dansih ![]() Takk for hjelpen onde fantasy! Som du sa at prisene er ganske bratt (og I'ma student )Vel hvis noen finner en slik programvare ville jeg elsker koblingen. Best Regards: PranX |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Wuhuu:) Jeg fant noe jeg kan bruke (gratis:) Takk for hjelpen Evil Fantasy! Er det greit å legge inn denne koblingen? Det wont starte å laste ned automatisk? http://xcelfiles.homestead.com/Downloads_01.html Velg "download formel oversetter" Jeg postet koblingen slik at andre kan ha nytte av dette programmet. Best Regards PranX |