![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg gør et regneark projektet på det tidspunkt, som er et citat system virkning (Når jeg får det gang). Jeg har kombinationsbokse, hvorfra dataene kommer fra et andet ark. Jeg har sat den celle link og alle, men når jeg klikker på en mulighed, det kommer op med numrene'1 ','2','3 'osv. Jeg ønsker, at den skal komme med produktets pris. Enhver hjælp vil være værdsat. Dette er tidlige faser af projektet i øjeblikket. Men jeg kan indsætte skærmbilleder, hvis nødvendigt. Jon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du det indstillet til valuta? Har du det forbundet korrekt?
| |||
| |||
| Her er den vedhæftede fil! Mange tak på forhånd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej I stedet for at bruge værktøjslinjen Formularer kontrol, så brug Control Toolbox kontrol - du har flere ejendomme at vælge imellem og mere kontrol. Jeg har oprettet en ny ComboBox på din plade - Vælg et produkt og pris vises i cellen ved siden af den. Jeg har navngivet din prisliste rækkevidde, A2: B11 som List - ved hjælp af en navngiven Range er lettere. Så, i Kombinationsboks ejendomme, ændre Bound Kolonne til 2, den ListFillRange til den nyligt Navngivet Range og LinkedCell til, hvad der passer. Ved at ændre BundetKolonne til 2, du rent faktisk gør et opslag på listen over produkter og priser. Forhåbentlig, der burde give dig en start og nogle idéer. Mit system: Det er alle mine ...
|
|
| |||
| |||
| That's store 'Glaswegian«. Mange tak. Jeg tror, jeg har fået det hænge af det nu! Endnu en gang tak. |
|
| |||
| |||
| hej, min post links i Jonathon's post, da det er et lignende projekt. Jeg har brug for en formel, som vil øge antallet med 1, hver gang et citat er gemt. For eksempel kunde no. er 1 atm efter dette citat er blevet gemt, antallet vil gå op til 2 og så videre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kan hjælpe http://office.microsoft.com/en-us/ex...542321033.aspx Næste gang starte et nyt emne.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Asus Maximus II Formula PC bygge | mizsua | CPU, bundkort og RAM | 7 | 9 januar 2009 16:44 |
| Hjælp til Excel formel venligst | robbie73 | Office Suites & Applications | 2 | 10. sep 2008 11:00 |
| Excel Formula - VLookups: s | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 1 | 1. maj 2008 12:14 |
| = HVIS formel | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 5 | 17 februar 2008 09:10 |
| Asus Striker 2 Formula, nogle spørgsmål | codymackay | CPU, bundkort og RAM | 5 | 10 februar 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |