![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, I'm doing laskentataulukon hanke tällä hetkellä, joka on Siteerausasetukset järjestelmän vaikutusta (Kun saan menee). Olen yhdistelmäruudussa laatikot, josta tiedot ovat peräisin toisen taulukon. Olen asettaa solun linkkiä ja kaikki, mutta kun valitset jonkin vaihtoehdon, se tulee laatia numerot'1 ','2','3 'jne. haluaisin keksiä tuotteen hintaan. Kaikki apu olisi tervetullutta. Tämä on alkuvaiheessa hankkeen tällä hetkellä. Mutta voin liittää ruutukuvia tarvittaessa. Jon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| teillä on se määrä rahaa? teillä on se liittyy kunnolla?
| |||
| |||
| Tässä on liitetiedostona! Paljon kiitoksia jo etukäteen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Sen sijaan, että käytettäisiin Lomakkeet työkalurivin, käytä Ohjausobjektit valvonta - sinulla on enemmän ominaisuuksia valita ja lisää valvontaa. Olen luonut yhden uuden ComboBox teidän arkki - valitse tuote ja hinta näkyy solun sen vieressä. Olen nimetty oma hinnasto vaihteluvälinä A2: B11 kuin List - käyttäen Named Range on helpompaa. Sitten, kun ComboBox ominaisuuksia muuttamalla Bound sarakkeen 2, ListFillRange on vasta Named Range ja LinkedCell mikä sopii. Muuttamalla Sidossarake 2, olet tehokkaasti tekee lookup, luettelosta tuotteet ja hinnat. Toivottavasti, että pitäisi antaa sinulle aloittaa ja joitakin ajatuksia. My System: It's all kaivoksen ...
|
|
| |||
| |||
| Se on suuri "Glaswegian". Monet kiitokset. Mielestäni olen saanut riippua siitä nyt! Kiitos vielä kerran. |
|
| |||
| |||
| hei, minun post linkit Jonathon virka, koska se on samankaltainen hanke. Tarvitsen kaava mikä lisää numeroon 1 aina, kun tarjous on tallennettu. Esimerkiksi asiakas ei. on 1 atm jälkeen tämä lainaus on tallennettu, määrä jää enintään 2 ja niin edelleen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tämä voisi auttaa http://office.microsoft.com/en-us/ex...542321033.aspx Seuraava aika aloittaa uuden aiheen.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asus Maximus II Formula PC rakentaa | mizsua | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 9. Jan 2009 16:44 |
| Ohje Excel kaava please | robbie73 | Office Suites & Applications | 2 | 10. Sep 2008 11:00 |
| Excel Formula - VLookups: s | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 1 | 1. toukokuuta 2008 12:14 |
| = JOS kaava | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 5 | 17th Feb 2008 09:10 |
| Asus Striker 2 Formula joitakin avoimia kysymyksiä | codymackay | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 10th Feb 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |