![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik ben bezig met een spreadsheet-project op het moment dat een Quoten systeem in werking (Zodra ik het gaan). Ik heb keuzelijsten waaruit de gegevens afkomstig uit een ander blad. Ik heb de cel link en iedereen, maar als ik klik op een optie, maar komt met het nummer'1 ','2','3 ', enz. Ik wil het te komen met de prijs van het product. Alle hulp zou worden gewaardeerd. Dit is vroeg stadium van het project op dit moment. Maar ik kan plakken screenshots indien nodig. Jon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| heb je het onderdeel op munt? heb je het goed verbonden?
| |||
| |||
| Hier is de bevestiging! Veel dank bij voorbaat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi In plaats van met behulp van de werkbalk Formulieren controles, gebruikt u de Werkset controles - heb je meer eigenschappen om uit te kiezen en meer controle. Ik heb een nieuwe combinatieveld op uw blad - kies een product en de prijs wordt weergegeven in de cel ernaast. Ik heb de naam van uw prijslijst bereik A2: B11 als List - met behulp van een benoemd bereik is makkelijker. Daarna, in de combobox eigenschappen, de Bound Kolom 2, de ListFillRange aan de nieuw benoemde bereik en de LinkedCell aan wat past. Door het veranderen van de BoundColumn tot 2, je bent bezig met een effectief zoeken op de lijst van producten en prijzen. Hopelijk dat moet je een begin en een aantal ideeën. Mijn Systeem: Het is allemaal van mij ...
|
|
| |||
| |||
| he, mijn bericht links in Jonathon na als het gaat om een soortgelijk project. Ik moet een formule die het aantal met 1 elke keer een offerte wordt opgeslagen. Bijvoorbeeld de klant niet. is 1 atm, na dit citaat is opgeslagen, wordt het nummer zal gaan tot 2 en zo verder. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit kan helpen http://office.microsoft.com/en-us/ex...542321033.aspx Volgende keer een nieuw onderwerp.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Asus Maximus II Formula pc bouwen | mizsua | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 9 Jan 2009 16:44 |
| Hulp bij Excel formule aub | robbie73 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 10e sep 2008 11:00 |
| Excel Formule - VLookups: s | Jonathon28 | Office Suites & Toepassingen | 1 | 1 mei 2008 12:14 |
| = ALS formule | Jonathon28 | Office Suites & Toepassingen | 5 | 17 feb 2008 09:10 |
| Asus Striker 2 Formula, een aantal vragen | codymackay | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 10 feb 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |