![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg gjør et regneark prosjektet i øyeblikket som er en Siteringsalternativer system i bruk (Når jeg får den kommer). Jeg har kombinasjonsbokser hvor dataene kommer fra et annet ark. Jeg har sett cellen kobling og alle, men når jeg klikker på et valg, det kommer opp med tallene'1 ','2','3 'osv. Jeg ønsker å komme opp med prisen på produktet. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Dette er tidlig fase av prosjektet i øyeblikket. Men jeg kan lime inn skjermbilder hvis nødvendig. Jon |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du det satt til valuta? Har du det knyttet ordentlig?
| |||
| |||
| Her er vedlegget! Mange takk på forhånd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei I stedet for å bruke skjemaverktøylinjen kontroller, bruk kontrollverktøykassen kontroller - du har flere eiendommer å velge mellom og mer kontroll. Jeg har opprettet en ny ComboBox på arket - velg et produkt og prisen vises i cellen ved siden av den. Jeg har navngitt prislisten rekkevidde, A2: B11 som List - ved hjelp av en navngitt Range er enklere. Deretter, i ComboBox egenskaper, endre Bound Kolonne til 2, den ListFillRange til den nylig Navngitt område og LinkedCell til det passer. Ved å endre BoundColumn til 2, du er faktisk gjøre et oppslag på listen over produkter og priser. Forhåpentligvis som skal gi deg en start og noen ideer. Min System: It's all mine ...
|
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| hei, mitt innlegg koblinger i Jonathon's innlegg som det er et lignende prosjekt. Jeg trenger en formel som vil øke antallet med 1 hver gang et sitat er lagret. For eksempel kunde no. 1 ATM, etter dette Sitat er lagret, antallet vil gå opp til 2 og så videre. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dette kan hjelpe http://office.microsoft.com/en-us/ex...542321033.aspx Neste gang du starter et nytt emne.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Asus Maksim II Formula PC bygge | mizsua | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 9 januar 2009 16:44 |
| Hjelp med Excel formel vennligst | robbie73 | Office Suites & Applications | 2 | 10nde sep 2008 11:00 |
| Excel Formula - VLookups: s | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 1 | 1 mai 2008 12:14 |
| = HVIS formel | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 5 | 17 februar 2008 09:10 |
| Asus Striker 2 Formula, noen spørsmål | codymackay | CPUer, Hovedkort & RAM | 5 | 10 februar 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |