![]() |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik heb een spreadsheet Ik heb echter de Vlookups ik heb ingevoerd lijken niet te werken. Kortom, over het "Werk" sheet (zie bijlage voor bestand), ik wil kunnen type in de voornaam of de achternaam van de klant en de spreadsheet automatisch vult het ID en voornaam / achternaam velden. Alle hulp wordt gewaardeerd op deze one! Veel dank bij voorbaat! Jon.C |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoi De syntax voor uw VERT.ZOEKEN was een beetje uit. U kunt niet alleen verwijzen naar een vel naam - u moet verwijzen naar een reeks of een benoemd bereik. Ik vernoemd B1: C15 van cliënt vel CustName. Het werkt nu goed. De juiste formule is dus = VERT.ZOEKEN (B4, CustName, 2, FALSE) Spreadsheet opnieuw bijgevoegd. Mijn Systeem: Het is allemaal van mij ...
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Asus Maximus II Formula pc bouwen | mizsua | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 9 Jan 2009 16:44 |
| Hulp bij Excel formule aub | robbie73 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 10e sep 2008 11:00 |
| Excel Formule Help | Jonathon28 | Office Suites & Toepassingen | 6 | 22 feb 2008 08:36 |
| = ALS formule | Jonathon28 | Office Suites & Toepassingen | 5 | 17 feb 2008 09:10 |
| Asus Striker 2 Formula, een aantal vragen | codymackay | CPUs, Moederborden & RAM | 5 | 10 feb 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |