![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag har ett kalkylblad Jag har skapat dock den Vlookups jag upp inte verkar fungera. I grund och botten om "Jobb" blad (se bifogad fil för fil), jag vill kunna skriva in förnamn eller efternamn kunden och kalkylblad automatiskt fyller i ID och förnamn / efternamn områden. All hjälp skulle uppskattas på den här! Stort tack på förhand! Jon.C |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Syntaxen för din VLOOKUP var en bit bort. Du kan inte hänvisa till bara ett blad som heter - du måste hänvisa till en rad eller en namngiven rad. Jag heter B1: C15 på kundens blad CustName. Det fungerar nu bra. Den korrekta formeln är därför = LETARAD (B4, CustName, 2, FALSE) Kalkylprogram nytt bifogas. Mitt System: It's all mine ...
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Asus Maximus II Formula PC bygga | mizsua | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 9 januari 2009 16:44 |
| Hjälp med Excel formel vänligen | robbie73 | Office Suites & Applications | 2 | 10:e sep 2008 11:00 |
| Excel Formel Hjälp | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 6 | 22 februari 2008 08:36 |
| = IF formel | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 5 | 17 februari 2008 09:10 |
| Asus strejkande 2 Formel vissa frågor | codymackay | Processorer, moderkort & RAM | 5 | 10 februari 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |