mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Excel spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 8. april 2008, 03:11
Donor-Gruppen

Default Excel spørgsmål

For mit uni afhandling, jeg er at skabe en database over Beaker begravelse i Kent og Wiltshire. Hvad jeg ville gerne vide, om der er en vej i amtet kolonne på udvælgelsen af den ene eller den anden, snarere end at have alle de begravelse synlige.

Det er ikke helt klart, dybest set ønsker jeg at kunne vælge enten dem fra Kent eller folk fra Wiltshire er det muligt?

Jeg er temmelig sikker på det er, det er bare blevet et stykke tid (ca. to år), da jeg har brugt Excel.

Enhver hjælp ville være dejligt, cos dette skyldes i tre uger.

Make Poverty History

Retfærdighed for de 96 <- Tag et kig

Mit system: HistoryGirls Self Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Bundkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Hukommelse:
4GB Ballistix
Grafikkort (r):
Radeon HD 4850 512MB
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
1TB Western Digital
Optisk drev (r):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Sag / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Køling:
Stock
Network / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med opgradering til W7
Old 8. april 2008, 08:09
Donor-Gruppen

Default Excel spørgsmål

Det er, hvad disse data filterkriterier for.

Hvis dit amt kolonne indeholder blot "KENT" eller "Wiltshire" så er det et simpelt valg. Find det filter ikon - det ser ud som en tragt Jeg tror - og du får en pull-down-knappen øverst i hver kolonne (der er en form-påfyldning alternativ måde at gøre det alt for). Klik på Selector, og der vil være to indgange,
"KENT" og "Wiltshire". Klik på et amt og alle de andre rækker i regnearket vil forsvinde. Det terrifies newbies, de mener, de har mistet deres data.

Form-påfyldning alternative giver dig mulighed for at sige "et sted i dette område indeholder KENT" i tilfælde dit amt området har mere varieret indhold (såsom en grod reference eller et postnummer eller en undersøgelse højden samt county).

Hver af disse svar kan være knyttet til en bestemt knap kan du sætte ind i regneark (eller på en eksisterende knappen værktøjslinjen) til at klikke mellem de to synspunkter.

Hvis du ikke kan gøre det med disse tips fortælle os, og nogen vil sætte et screendump billede af, hvor man kan finde den rigtige bits, men du er nødt til at sige, hvilken version af Excel, du bruger.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.