![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Omasta uni väitöskirja, olen luoda tietokanta Beaker hautaukset Kent ja Wiltshire. Haluaisin tietää, onko miten läänin sarakkeen valitsemalla yhden tai toiseen, sen sijaan, että kaikki hautaukset näkyvissä. Se ei ole kovin selkeä, pohjimmiltaan Haluan voi valita joko niitä Kent tai niitä Wiltshire se on mahdollista? Olen melkein varma, se on, se on vain ollut jonkin aikaa (noin kaksi vuotta), koska olen käyttänyt Excel. Kaikki apu olisi hienoa, cos tämä johtuu kolmen viikon ajan.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se, mihin tiedot Suodattimen varten.
Jos county sarake sisältää vain "KENT" tai "WILTSHIRE" ja sitten se on yksinkertainen valinta. Etsi suodatin kuvake - se näyttää suppilo mielestäni - ja saat alasvetovalikosta painiketta yläreunassa kukin sarake (siellä on lomakkeiden täyttämistä vaihtoehtoinen tapa tehdä se liian). Valitse Valitsimen ja saat olla kaksi kirjausta, "KENT" ja "WILTSHIRE". Klikkaa maakunta ja kaikki muut rivit laskentataulukko katoavat. Se kauhistuttaa newbies, he ajattelevat, he ovat menettäneet tietoja. Lomakkeen täyttämistä vaihtoehtoisia voit sanoa "jonnekin kyseisen alan sisältää KENT" jos teidän läänin alueella on monipuolisempaa sisältöä (kuten grod viite tai postinumero tai tutkimuksen korkeus sekä lääninhallitukset). Kumpikin vastaukset voidaan liittää käyttäjän määritelty painiketta voit ottaa laskentataulukko (tai olemassa olevaa painiketta työkalupalkissa) napsauttamalla kahden tarkastelua. Jos et voi tehdä sitä niiden kanssa hints kertoa meille ja joku esittää screendump kuva mistä löytää oikea bittiä, mutta sinun täytyy sanoa version Excel käytät. My System: Tim
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Word / Excel, nopea kysymys | ashmehta | Office Suites & Applications | 6 | 22. toukokuuta 2008 09:56 |
| Excel-kysymys | prawleprovi | Office Suites & Applications | 3 | 6. toukokuuta 2008 09:52 |
| Excel auttaa | Dj Ram | Office Suites & Applications | 2 | 19th Feb 2008 11:22 |
| Excel Ohje tarvitaan | juls | Office Suites & Applications | 1 | 9. Lokakuu 2007 05:53 |
| Excel välillä kielillä? | PranX | Office Suites & Applications | 10 | 12. Sep 2007 15:09 |
| Thread Tools | |
| |