mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Excel vraag

Reply

Thread Tools
Old 8 apr 2008, 03:11
Donor Groep

Voor mijn proefschrift uni, ik ben het creëren van een database van Beaker begravingen in Kent en Wiltshire. Wat ik zou willen weten is er een manier in het graafschap kolom van de selectie van een of ander, in plaats van met de begravingen zichtbaar.

Dat is niet erg duidelijk, ik wil in principe in staat te kiezen tussen die uit Kent of ondernemers uit Wiltshire, is dat mogelijk?

Ik ben vrij zeker is, het is alleen al een tijdje (ongeveer twee jaar), aangezien ik gebruikte Excel.

Alle hulp zou geweldig zijn, want dit is te wijten in drie weken tijd.

Make Poverty History

Justitie voor de 96 <- Neem een kijkje

Mijn Systeem: Self HistoryGirls Build!

Processor (s):
AMD Phenom X3 II 720
Moederbord:
Gigabyte MA770-UD3
RAM Geheugen:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512MB
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
1TB Western Digital
Optische Drive (s):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Case / PSU:
Coolermaster Elite 330/450W PSU
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Ethernet
Monitor (s):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP met upgrade voor W7
Old 8 apr 2008, 08:09
Donor Groep

Het is wat de gegevens voor het filter.

Als uw county kolom bevat alleen "KENT" of "WILTSHIRE" dan is het een eenvoudige keuze. Vind het filter icoon - het ziet eruit als een trechter Ik denk - en krijg je een pull-down-toets aan de bovenkant van elke kolom (er is een formulier invullen alternatieve manier van doen het ook). Klik op de keuzeknop en er zullen twee vermeldingen,
"KENT" en "WILTSHIRE". Klik op een provincie en alle andere rijen in het werkblad verdwijnt. Het terrifies beginners, ze denken dat ze hebben verloren hun gegevens.

Het formulier invullen alternatief kun je zeggen "ergens in dat gebied bevat KENT" voor het geval uw provincie gebied heeft meer gevarieerde inhoud (zoals een grod referentie of een postcode of een enquête hoogte alsmede de provincie).

Een van deze antwoorden kunnen worden verbonden aan een door de gebruiker gedefinieerde knop kunt u in de spreadsheet (of op een bestaande werkbalk knop) te klikken tussen de twee standpunten.

Als u niet kunt doen met deze tips ons vertellen en iemand zal een screendump beeld van waar je het juiste bits, maar dan moet je zeggen welke versie van Excel die u gebruikt.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.