![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voor mijn proefschrift uni, ik ben het creëren van een database van Beaker begravingen in Kent en Wiltshire. Wat ik zou willen weten is er een manier in het graafschap kolom van de selectie van een of ander, in plaats van met de begravingen zichtbaar. Dat is niet erg duidelijk, ik wil in principe in staat te kiezen tussen die uit Kent of ondernemers uit Wiltshire, is dat mogelijk? Ik ben vrij zeker is, het is alleen al een tijdje (ongeveer twee jaar), aangezien ik gebruikte Excel. Alle hulp zou geweldig zijn, want dit is te wijten in drie weken tijd.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is wat de gegevens voor het filter.
Als uw county kolom bevat alleen "KENT" of "WILTSHIRE" dan is het een eenvoudige keuze. Vind het filter icoon - het ziet eruit als een trechter Ik denk - en krijg je een pull-down-toets aan de bovenkant van elke kolom (er is een formulier invullen alternatieve manier van doen het ook). Klik op de keuzeknop en er zullen twee vermeldingen, "KENT" en "WILTSHIRE". Klik op een provincie en alle andere rijen in het werkblad verdwijnt. Het terrifies beginners, ze denken dat ze hebben verloren hun gegevens. Het formulier invullen alternatief kun je zeggen "ergens in dat gebied bevat KENT" voor het geval uw provincie gebied heeft meer gevarieerde inhoud (zoals een grod referentie of een postcode of een enquête hoogte alsmede de provincie). Een van deze antwoorden kunnen worden verbonden aan een door de gebruiker gedefinieerde knop kunt u in de spreadsheet (of op een bestaande werkbalk knop) te klikken tussen de twee standpunten. Als u niet kunt doen met deze tips ons vertellen en iemand zal een screendump beeld van waar je het juiste bits, maar dan moet je zeggen welke versie van Excel die u gebruikt. Mijn Systeem: Tim
|