mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Excel spørsmålet

Reply

Thread Tools
Old 8 april 2008, 03:11
Donor Group

Default Excel spørsmålet

For min uni avhandlingen er jeg oppretter en database med Beaker gravlegges i Kent og Wiltshire. Hva jeg vil vite er det en måte i fylket kolonnen til å velge en eller annen, i stedet har alle gravlegges synlig.

Det er ikke veldig tydelig, utgangspunktet jeg ønsker å kunne velge enten de fra Kent eller de fra Wiltshire er det mulig?

Jeg er ganske sikker det er, det er bare gått en stund (ca to år) siden jeg har brukt Excel.

Eventuelle hjelpe ville være fint, for dette skyldes i tre uker nå.

Foreta Fattigdom History

Justice for de 96 <- Ta en titt

Min System: HistoryGirls Self Build!

Prosessor (er):
AMD Phenom X3 II 720
Hovedkort:
Gigabyte MA770-UD3
RAM-minne:
4GB Ballistix
Graphics Card (s):
Radeon HD 4850 512 MB
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
1TB Western Digital
Optisk stasjon (er):
DVD-ROM/CD RW + DVD-RW LightScribe
Case / PSU:
COOLERMASTER Elite 330/450W PSU
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Ethernet
Skjerm (er):
20 "Acer
Operating System (s):
Vista HP med oppgradering for W7
Old 8 april 2008, 08:09
Donor Group

Default Excel spørsmålet

Det er hva data filteret for.

Hvis fylket kolonnen inneholder bare "Kent" eller "Wiltshire" da det er et enkelt valg. Finn filteret ikon - det ser ut som en trakt Jeg tror - og du får en trekk-ned-knappen på toppen av hver kolonne (det er en form fyller alternativ måte å gjøre det også). Klikk selektor og det vil bli to oppføringer,
"Kent" og "Wiltshire. Klikk på et fylke og alle de andre radene i regnearket, vil forsvinne. Det terrifies newbies, de tror de har mistet sine data.

Skjemaet fyller alternativ kan du si "et sted i dette feltet inneholder Kent" i tilfelle kommunen feltet har mer variert innhold (som en grod referanse eller postnummer eller en undersøkelse høyde samt fylket).

Enten av disse svarene kan knyttes til en brukerdefinert knapp du kan sette inn i regnearket (eller på en eksisterende knapp verktøylinje) å klikke mellom de to visninger.

Hvis du ikke kan gjøre det med de hint fortelle oss, og noen vil sette en screendump bilde av hvor du skal finne riktig bits men du har å si hvilken versjon av Excel du bruker.

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hjelp med Excel formel vennligst robbie73 Office Suites & Applications 2 10nde sep 2008 11:00
Word / Excel, raske spørsmål ashmehta Office Suites & Applications 6 22 mai 2008 09:56
Excel Spørsmål prawleprovi Office Suites & Applications 3 6 mai 2008 09:52
Excel hjelp Dj Ram Office Suites & Applications 2 19 februar 2008 11:22
Hjelp med Excel trengs! xxxizzyxxx Office Suites & Applications 1 17 januar 2008 17:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.