![]() |
|
| |||
| |||
| Har en bruker i budsjettet avdeling som bruker MS OFC 2003 med SP3 og angre funksjon fades etter et par sekunder av regnearket åpnes. Dette er en funksjon som hun trenger for å effektivt gjøre hennes arbeid. Aner ikke hva som forårsaker problemet eller hvordan du løser det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Betyr "OFC" bety "Office"? Er angre funksjon en kommandoknapp som blir grått og vil ikke klikker?
http://support.microsoft.com/?kbid=211922 Som standard Excel fordeler RAM for 16 angre nivåer. Registerinnstillingen som er beskrevet i denne artikkelen kan du endre standardverdien til en verdi du angir. Hvis angre er satt til null, ingen minne er tildelt for angre handlinger. Jo høyere angre historie verdi, desto mer minne Excel fordeler for historie. Dette påvirker ytelsen til datamaskinen når du kjører Excel. Når du kjører en Visual Basic for Applications-makro, Excel tildeler ingen hukommelse for angre handlinger. Denne funksjonen er deaktivert for optimalisering av ytelse når du kjører en makro. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Gjorde endringen i registret, og brukes med en verdi på 50 for undohistory. Etter ca 10 minutter nøkkelen Grays ut og hun er ikke i stand til å bruke det lenger. |
|
| |||
| |||
| Bruker endret hennes automatisk lagre timer til 2 minutter og angre funksjon bleknet ut når lagre startet. Hun har siden slått av autokonfigurasjonsverktøyet lagre og angre funksjon har ikke bleknet ut. Vet ikke hva forbindelsen mellom 2 er. Min leder mener det kan være en oppdatering fra MS som forårsaket problemet. |
|
| |||
| |||
| Ah. Som ble endret i Office 2007, tidligere Excel-versjoner tømme angre stabelen på alle lagre, manuell eller automatisk. Jeg hadde ingen anelse om det blanked Angre ikonet så vel skjønt. Du bruker en tidligere versjon? |
|
| |||
| |||
| Ja vi bruker Office 2003 SP3. I ca 3 uker vil vi ha nye systemer med Office 2007 installert blir distribuert til alle våre personlige. Takk for info. Hadde et svar fra individ på IT Toolbox at det fremgår at en av Microsoft-oppdateringer er årsaken til problemet. Han hadde ikke staten som en, men det er en mute punkt. |