![]() |
|
| |||
| |||
| hej, kan du hjælpe Jeg har et produkt at sælge, og priserne er omfattet af højden og bredden af hver enkelt artikel. der er ca 150 punkter i hver række & 12 forskellige værdiskalaer alle med forskellige priser over for hinanden. I dont know, hvis det er muligt, men det er det, jeg gerne vil gøre. oprette et regneark med kostpriser for hver range.if min kostprisen går op kan jeg ændre alle kostpriser på én gang (dvs. stige med 3%) fra denne kostpris Jeg kan derefter producere en detailpris liste for mine kunder (dvs. omkostninger + 50%) igen for at ændre alle samtidig. kan det gøres? Jeg vil sætte pris på enkel plain engelsk som jeg er en novice med et minimum af computerkendskab (men med store ideer) takke's demo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Giv mig et par minutter til at arbejde på dette, og jeg vil vende tilbage til dig Demo.
| |||
| |||
| tak for at tage en interesse afventer oplysningstiden |
|
| |||
| |||
| Jeg arbejder stadig på dette Demo Jeg tror, vi er nødt til at indarbejde nogle = hvis erklæringer for at få denne til at arbejde rigtigt. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan få det til at gøre det øge ok, men ikke at opdatere den oprindelige pris. Mener, at det vil være af en makro. |
|
| |||
| |||
| Tak for at interessere Det skal være muligt i cant se alle disse store virksomheder ind i alle de nye data i den enkelte celle, hver gang de har en prisstigning? sin lige uden for min begrænsede viden (Thats ikke svært at slå) men med gode folk som dig selv derude Jeg er sikker på, at svaret vil komme til sidst. tak igen DEMO |
|
| |||
| |||
| Jeg er ked af at tage så lang tid Demo, jeg vil løse det, men det har været et stykke tid siden jeg behandlet det så din tålmodighed er værdsat. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mit system: hAvAAck Byg 3
|
|
| |||
| |||
| Tak, fordi du tog en interesse. Jeg kan sende dig en prøvematrixen af, hvad jeg forsøger at opnå, hvis du giver mig en e-mail adresse? Men baisicly blindmatrix med alle størrelser til rådighed. Jeg indtaste kostprisen i det relevante celler eksklusive moms Denne genererer derefter en anden matrix giver kostprisen + moms + mærket op (dvs. + 76,5%). hvis det er muligt omkostningerne ark har mulighed for med enkle midler til at acceptere en% stigning over hele linjen, at genererer derefter en opdateret detail matrix. håber, at dette giver mening? eller er jeg bare en pi ** Ing i vinden Takket Demo |
|
| |||
| |||
| så du kan have A1 = kostpris A2 = moms A3 = markeringssprog procent og B1 er den fulde pris, eller hvad du leder efter og det ville være = (A1 + A2 + (A1 * A3)) og du kan trække den ned hele kolonne? Når A1 kan ændre men A2 og A3 forbliver stationær, indtil du manuelt ændre dem? Eller gjorde jeg springe båden? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Billeder Won't Load når jeg åbner MS Works Regneark | dgriff | Office Suites & Applications | 0 | 24 august 2009 05:04 |
| Excel regneark Viser hashes stedet for Datoer | VJH | Office Suites & Applications | 4 | 12 august 2009 15:00 |
| Som regneark software for at bruge? | BattyBirdWoman | Office Suites & Applications | 4 | 20. apr 2008 09:20 |
| Hjælp er nødvendig | Mike0001 | General Software Chat | 21 | 5 april 2008 09:43 |
| Presserende Hjælp behov med regneark | CharlesCrisp | Office Suites & Applications | 2 | 6. jan 2008 14:58 |
| Thread Tools | |
| |