mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Exel regneark hjælpe behov

Reply

Thread Tools
Old 9. juli 2007, 14:46
Medlem Gruppen

Question Exel regneark hjælpe behov

hej, kan du hjælpe
Jeg har et produkt at sælge, og priserne er omfattet af højden og bredden af hver enkelt artikel.
der er ca 150 punkter i hver række & 12 forskellige værdiskalaer alle med forskellige priser over for hinanden.
I dont know, hvis det er muligt, men det er det, jeg gerne vil gøre.

oprette et regneark med kostpriser for hver range.if min kostprisen går op kan jeg ændre alle kostpriser på én gang (dvs. stige med 3%)

fra denne kostpris Jeg kan derefter producere en detailpris liste for mine kunder (dvs. omkostninger + 50%) igen for at ændre alle samtidig. kan det gøres?

Jeg vil sætte pris på enkel plain engelsk som jeg er en novice med et minimum af computerkendskab (men med store ideer)
takke's demo
Old 10. juli 2007, 00:40
Bandlyst Gruppen

Default Exel regneark hjælpe behov

Giv mig et par minutter til at arbejde på dette, og jeg vil vende tilbage til dig Demo.

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 14. juli 2007, 15:00
Medlem Gruppen

tak for at tage en interesse afventer oplysningstiden
Old 15. juli 2007, 11:53
Bandlyst Gruppen

Jeg arbejder stadig på dette Demo
Jeg tror, vi er nødt til at indarbejde nogle = hvis erklæringer for at få denne til at arbejde rigtigt.
Old 16. juli 2007, 12:35
Medlem Gruppen

Jeg kan få det til at gøre det øge ok, men ikke at opdatere den oprindelige pris. Mener, at det vil være af en makro.
Old 16. juli 2007, 13:58
Medlem Gruppen

Tak for at interessere

Det skal være muligt i cant se alle disse store virksomheder ind i alle de nye data i den enkelte celle, hver gang de har en prisstigning?

sin lige uden for min begrænsede viden (Thats ikke svært at slå)

men med gode folk som dig selv derude Jeg er sikker på, at svaret vil komme til sidst.

tak igen DEMO
Old 16. juli 2007, 14:02
Bandlyst Gruppen

Jeg er ked af at tage så lang tid Demo, jeg vil løse det, men det har været et stykke tid siden jeg behandlet det så din tålmodighed er værdsat.
Old 17. juli 2007, 03:15
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af demo View Post
Tak for at interessere

Det skal være muligt i cant se alle disse store virksomheder ind i alle de nye data i den enkelte celle, hver gang de har en prisstigning?

sin lige uden for min begrænsede viden (Thats ikke svært at slå)

men med gode folk som dig selv derude Jeg er sikker på, at svaret vil komme til sidst.

tak igen DEMO
store virksomheder bruger en ERP eller AIS system af en eller anden form til at behandle opgørelse ved hjælp af relationelle databaser. Jeg har forsøgt at arbejde med dette problem, men jeg tror ikke, jeg forstår præcis, hvad du ønsker.

Mit system: hAvAAck Byg 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Bundkort:
Asus P.5N-E
RAM Hukommelse:
GSkill 4 GB DDR2
Grafikkort (r):
EVGA Nvidia e-GeForce 8600GT
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optisk drev (r):
Død
Sag / PSU:
Generic sag, Generic PSU
Køling:
Zalman 92mm
Network / Internet:
ombord
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ULT, Ubuntu 7.10 64-Bit
Old 17. juli 2007, 13:27
Medlem Gruppen

Tak, fordi du tog en interesse.
Jeg kan sende dig en prøvematrixen af, hvad jeg forsøger at opnå, hvis du giver mig en e-mail adresse?

Men baisicly blindmatrix med alle størrelser til rådighed.
Jeg indtaste kostprisen i det relevante celler eksklusive moms
Denne genererer derefter en anden matrix giver kostprisen + moms + mærket op (dvs. + 76,5%).

hvis det er muligt omkostningerne ark har mulighed for med enkle midler til at acceptere en% stigning over hele linjen, at genererer derefter en opdateret detail matrix.

håber, at dette giver mening? eller er jeg bare en pi ** Ing i vinden

Takket Demo
Old 17. juli 2007, 14:20
Donor-Gruppen

så du kan have
A1 = kostpris
A2 = moms
A3 = markeringssprog procent

og B1 er den fulde pris, eller hvad du leder efter
og det ville være = (A1 + A2 + (A1 * A3))
og du kan trække den ned hele kolonne? Når A1 kan ændre men A2 og A3 forbliver stationær, indtil du manuelt ændre dem?
Eller gjorde jeg springe båden?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Billeder Won't Load når jeg åbner MS Works Regneark dgriff Office Suites & Applications 0 24 august 2009 05:04
Excel regneark Viser hashes stedet for Datoer VJH Office Suites & Applications 4 12 august 2009 15:00
Som regneark software for at bruge? BattyBirdWoman Office Suites & Applications 4 20. apr 2008 09:20
Hjælp er nødvendig Mike0001 General Software Chat 21 5 april 2008 09:43
Presserende Hjælp behov med regneark CharlesCrisp Office Suites & Applications 2 6. jan 2008 14:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.