![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hi, voit auttaa Olen tuote myydä ja hinnat ovat säännellään korkeus ja leveys kunkin kohteen. on approximatly 150 kohteita kunkin luokan ja 12 eri vaihtelee kaikilla eri hintoja toisiinsa. i dont tiedä, onko se mahdollista, mutta tämä on mitä haluan tehdä. luoda laskentataulukko sisältää jälleenmyyntihinnoista kunkin range.if minun omakustannushinta nousee voin muuttaa kaikkia kustannuksia hintoihin kerralla (eli kasvaa 3%) Tämän omakustannushinta i voi sitten tuottaa vähittäishinnasta luettelo minun asiakkaat (eli kustannukset + 50%) taas muuttuvat samanaikaisesti. se voi tehdä? Arvostaisin yksinkertainen plain englanti, koska olen aloittelija, jolla on hiukkasen tietotekniikkataitojaan (mutta suuria ideoita) kiittää n demo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anna minulle muutaman minuutin työstä tämän ja saat takaisin sinulle Demo.
| |||
| |||
| kiitos ottaen kiinnostuneita odottaa valistusajan |
|
| |||
| |||
| Minulla on edelleen työtä tämän Demo Odotan meidän täytyy sisällyttää joitakin = jos kannanotot saada tämä toimisi oikein. |
|
| |||
| |||
| En voi saada sitä tekemään kasvu ok, mutta ei päivittää alkuperäistä hintaa. Sitä mieltä, että on joka makron. |
|
| |||
| |||
| Kiitos, on etua se on mahdollista i cant nähdä kaikki nämä suuret yritykset tulevat kaikki uudet tiedot kunkin yksittäisen solun joka kerta, kun he ovat hinnankorotus? sen aivan kuin minun rajoitettu tietämystä (thats ole vaikea päihittää) mutta hyviä ihmisiä kuten itse siellä olen varma, että vastaus tulee lopulta. kiitos jälleen DEMO |
|
| |||
| |||
| Olen pahoillani ottaen niin kauan Demo, haluan ratkaista sen, mutta se on ollut jonkin aikaa, koska olen käsitellyt sitä, joten kärsivällisyys on appreciated. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
My System: hAvAAck Build 3
|
|
| |||
| |||
| Kiitos, etua. Voin lähettää sinulle näytematriisista, mitä olen yrittänyt saavuttaa, jos annatte minulle e-mail address? Mutta baisicly nollamatriisin kaikki koot saatavilla. Astun omakustannushinta niille varattuihin soluihin ilman alv: a Tämä puolestaan synnyttää toisen matriisi, jossa omakustannushinta + alv + merkki asti (eli + 76,5%). jos mahdollista kustannukset arkki on järjestelyn helposti hyväksyä% enemmän kautta linjan, että sitten tuottaa päivitetty vähittäiskaupan matriisi. toivomme, että tämä järkevää? Vai olenko vain pi ** sa tuuli Kiitos Demo |
|
| |||
| |||
| joten saattaa olla A1 = omakustannushinta A2 = alv A3 = markup prosentteina ja B1 on täysi hinta, tai mitä etsit ja olisi = (A1 + A2 + (A1 * A3)) ja voit vetää sen alas koko sarakkeessa? Jos A1 saattaa muuttua, mutta A2 ja A3 pysyisi paikallaan, ennen kuin olet manuaalisesti muuttaa niitä? Tai minä hypätä veneen? |