mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Exel rekenblad hulp nodig

Reply

Thread Tools
Old 9 jul 2007, 14:46
Lid Fractie

Question Exel rekenblad hulp nodig

Hallo, kan je helpen
Ik heb een product te verkopen en de prijzen worden bepaald door de hoogte en breedte van elk item.
er zijn ongeveer 150 objecten in elke reeks & 12 verschillende reeksen met verschillende prijzen met elkaar.
i dont know if it is mogelijk, maar dit is wat ik wil doen.

maken van een spreadsheet met de kosten voor elk range.if mijn kostprijs omhoog gaat kan ik veranderen alle kostprijzen in een keer (dwz stijgen met 3%)

van deze kostprijs kan ik dan een retail-prijslijst voor mijn klanten (dwz kosten + 50%) weer veranderen tegelijk. kan dit worden gedaan?

Ik zou het waarderen eenvoudige platte Engels want ik ben een beginner met een greintje computervaardigheden (maar met grote ideeën)
dank de demo
Old 10 jul 2007, 00:40
Banned Groep

Default Exel rekenblad hulp nodig

Geef me een paar minuten aan het werk op deze en ik kom weer terug naar je demo.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 14 jul 2007, 15:00
Lid Fractie

bedankt voor het nemen van een belang in afwachting van verlichting
Old 15 jul 2007, 11:53
Banned Groep

Ik ben nog steeds bezig met deze demo
Ik schat dat we moeten nemen sommige = if-statements te krijgen dit te laten werken rechts.
Old 16 jul 2007, 12:35
Lid Fractie

Ik kan het doen toenemen ok maar niet om de originele prijs. Denk dat dat zal moeten worden door een macro.
Old 16 jul 2007, 13:58
Lid Fractie

Bedankt voor het nemen van een belang

Het moet mogelijk i cant zie al die grote bedrijven die alle nieuwe gegevens in elke afzonderlijke cel elke keer dat zij een prijsverhoging?

zijn net voorbij mijn beperkte kennis (dat is niet moeilijk te verslaan)

maar met goede mensen zoals jij daar ben ik zeker van het antwoord komen uiteindelijk.

nogmaals bedankt DEMO
Old 16 jul 2007, 14:02
Banned Groep

Het spijt me voor het nemen zo lang Demo, ik zal oplossen, maar het is al een tijdje geleden dat ik met het zo uw geduld wordt op prijs gesteld.
Old 17 juli 2007, 03:15
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demo View Post
Bedankt voor het nemen van een belang

Het moet mogelijk i cant zie al die grote bedrijven die alle nieuwe gegevens in elke afzonderlijke cel elke keer dat zij een prijsverhoging?

zijn net voorbij mijn beperkte kennis (dat is niet moeilijk te verslaan)

maar met goede mensen zoals jij daar ben ik zeker van het antwoord komen uiteindelijk.

nogmaals bedankt DEMO
grote bedrijven zijn met behulp van een ERP-of AIS-systeem van een soort om te gaan met inventaris, het gebruik van relationele databases. Ik heb geprobeerd om te werken aan dit probleem, maar ik denk niet dat ik begrijp precies wat je wilt.

Mijn Systeem: hAvAAck build 3

Processor (s):
Intel Core 2 Duo E6750@2.67GHz
Moederbord:
Asus P5N-E
RAM Geheugen:
GSkill 4GB DDR2
Graphics Card (s):
Nvidia EVGA e-GeForce 8600GT
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
Samsung 500GB @ 7200rpm
Optische Drive (s):
Dood
Case / PSU:
Generieke zaak, Algemene PSU
Koeling:
Zalman 92mm
Netwerk / Internet:
onboard
Monitor (s):
Dell 2408WFP Ultrasharp 2048 24 "
Operating System (s):
MS Vista ult, Ubuntu 7.10 64-bits
Old 17 juli 2007, 13:27
Lid Fractie

Bedankt voor het nemen van een belang.
Ik kan u een voorbeeld van een matrix van wat ik probeer te bereiken als je me een e-mail adres?

Maar baisicly een blanco matrix met alle maten verkrijgbaar.
Ik voer de kostprijs in de juiste cellen exclusief BTW
Dit genereert vervolgens een tweede matrix geeft kostprijs + BTW + mark-up (dwz + 76,5%).

indien mogelijk de kosten blad heeft de faciliteit met eenvoudige middelen te accepteren% stijging over de hele linie, die vervolgens leidt tot een geactualiseerde detailhandel matrix.

hoop dat dit zinvol? of ben ik gewoon een pi ** ING in de wind

Dankzij Demo
Old 17 juli 2007, 14:20
Donor Groep

dus je zou kunnen hebben
A1 = kostprijs
A2 = BTW
A3 = markup percentage

en B1 is de volledige prijs, of wat u zoekt
en het zou = (A1 + A2 + (A1 * A3))
en kon je sleept de hele kolom? Wanneer A1 kan veranderen, maar A2 en A3 zou blijven stationaire totdat u ze handmatig veranderd?
Of heb ik het springen van de boot?
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Afbeeldingen Wont laden als ik Open MS Works Spreadsheet dgriff Office Suites & Toepassingen 0 24 augustus 2009 05:04
Excel Spreadsheet Resultaat hashes plaats van Data VJH Office Suites & Toepassingen 4 12 aug 2009 15:00
Welke spreadsheet-software te gebruiken? BattyBirdWoman Office Suites & Toepassingen 4 20 apr 2008 09:20
Hulp nodig Mike0001 Algemene programmatuurnoot Chat 21 De 5 april 2008 09:43
Dringende Hulp nodig met Spreadsheet CharlesCrisp Office Suites & Toepassingen 2 De 6 januari 2008 14:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.