![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, kan je helpen Ik heb een product te verkopen en de prijzen worden bepaald door de hoogte en breedte van elk item. er zijn ongeveer 150 objecten in elke reeks & 12 verschillende reeksen met verschillende prijzen met elkaar. i dont know if it is mogelijk, maar dit is wat ik wil doen. maken van een spreadsheet met de kosten voor elk range.if mijn kostprijs omhoog gaat kan ik veranderen alle kostprijzen in een keer (dwz stijgen met 3%) van deze kostprijs kan ik dan een retail-prijslijst voor mijn klanten (dwz kosten + 50%) weer veranderen tegelijk. kan dit worden gedaan? Ik zou het waarderen eenvoudige platte Engels want ik ben een beginner met een greintje computervaardigheden (maar met grote ideeën) dank de demo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Geef me een paar minuten aan het werk op deze en ik kom weer terug naar je demo.
| |||
| |||
| bedankt voor het nemen van een belang in afwachting van verlichting |
|
| |||
| |||
| Ik ben nog steeds bezig met deze demo Ik schat dat we moeten nemen sommige = if-statements te krijgen dit te laten werken rechts. |
|
| |||
| |||
| Ik kan het doen toenemen ok maar niet om de originele prijs. Denk dat dat zal moeten worden door een macro. |
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het nemen van een belang Het moet mogelijk i cant zie al die grote bedrijven die alle nieuwe gegevens in elke afzonderlijke cel elke keer dat zij een prijsverhoging? zijn net voorbij mijn beperkte kennis (dat is niet moeilijk te verslaan) maar met goede mensen zoals jij daar ben ik zeker van het antwoord komen uiteindelijk. nogmaals bedankt DEMO |
|
| |||
| |||
| Het spijt me voor het nemen zo lang Demo, ik zal oplossen, maar het is al een tijdje geleden dat ik met het zo uw geduld wordt op prijs gesteld. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: hAvAAck build 3
|
|
| |||
| |||
| Bedankt voor het nemen van een belang. Ik kan u een voorbeeld van een matrix van wat ik probeer te bereiken als je me een e-mail adres? Maar baisicly een blanco matrix met alle maten verkrijgbaar. Ik voer de kostprijs in de juiste cellen exclusief BTW Dit genereert vervolgens een tweede matrix geeft kostprijs + BTW + mark-up (dwz + 76,5%). indien mogelijk de kosten blad heeft de faciliteit met eenvoudige middelen te accepteren% stijging over de hele linie, die vervolgens leidt tot een geactualiseerde detailhandel matrix. hoop dat dit zinvol? of ben ik gewoon een pi ** ING in de wind Dankzij Demo |
|
| |||
| |||
| dus je zou kunnen hebben A1 = kostprijs A2 = BTW A3 = markup percentage en B1 is de volledige prijs, of wat u zoekt en het zou = (A1 + A2 + (A1 * A3)) en kon je sleept de hele kolom? Wanneer A1 kan veranderen, maar A2 en A3 zou blijven stationaire totdat u ze handmatig veranderd? Of heb ik het springen van de boot? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Afbeeldingen Wont laden als ik Open MS Works Spreadsheet | dgriff | Office Suites & Toepassingen | 0 | 24 augustus 2009 05:04 |
| Excel Spreadsheet Resultaat hashes plaats van Data | VJH | Office Suites & Toepassingen | 4 | 12 aug 2009 15:00 |
| Welke spreadsheet-software te gebruiken? | BattyBirdWoman | Office Suites & Toepassingen | 4 | 20 apr 2008 09:20 |
| Hulp nodig | Mike0001 | Algemene programmatuurnoot Chat | 21 | De 5 april 2008 09:43 |
| Dringende Hulp nodig met Spreadsheet | CharlesCrisp | Office Suites & Toepassingen | 2 | De 6 januari 2008 14:58 |
| Thread Tools | |
| |