mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Exel rekenblad hulp nodig

Reply

Thread Tools
Old 9 jul 2007, 14:46
Lid Fractie

Question Exel rekenblad hulp nodig

Hallo, kan je helpen
Ik heb een product te verkopen en de prijzen worden bepaald door de hoogte en breedte van elk item.
er zijn ongeveer 150 objecten in elke reeks & 12 verschillende reeksen met verschillende prijzen met elkaar.
i dont know if it is mogelijk, maar dit is wat ik wil doen.

maken van een spreadsheet met de kosten voor elk range.if mijn kostprijs omhoog gaat kan ik veranderen alle kostprijzen in een keer (dwz stijgen met 3%)

van deze kostprijs kan ik dan een retail-prijslijst voor mijn klanten (dwz kosten + 50%) weer veranderen tegelijk. kan dit worden gedaan?

Ik zou het waarderen eenvoudige platte Engels want ik ben een beginner met een greintje computervaardigheden (maar met grote ideeën)
dank de demo
Old 10 jul 2007, 00:40
Banned Groep

Default Exel rekenblad hulp nodig

Geef me een paar minuten aan het werk op deze en ik kom weer terug naar je demo.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 14 jul 2007, 15:00
Lid Fractie

bedankt voor het nemen van een belang in afwachting van verlichting
Old 15 jul 2007, 11:53
Banned Groep

Ik ben nog steeds bezig met deze demo
Ik schat dat we moeten nemen sommige = if-statements te krijgen dit te laten werken rechts.
Old 16 jul 2007, 12:35
Lid Fractie

Ik kan het doen toenemen ok maar niet om de originele prijs. Denk dat dat zal moeten worden door een macro.
Old 16 jul 2007, 13:58
Lid Fractie

Bedankt voor het nemen van een belang