![]() |
|
| |||
| |||
| hei, kan du hjelpe Jeg har et produkt å selge, og prisene er styrt av høyden og bredden på hvert element. det er approximatly 150 artikler i hver serie og 12 forskjellige områder med forskjellige priser til hverandre. jeg dont vite om det er mulig, men dette er hva jeg vil gjøre. lage et regneark med pris priser for hver range.if min kostpris går opp i kan endre alle kostnader priser i en go (dvs. øke med 3%) fra denne kostpris Jeg kan da produsere en utsalgspris for mine kunder (dvs. pris + 50%) igjen å endre alle samtidig. kan det ha gjort? Jeg ville sette pris på enkle ren engelsk som jeg er en nybegynner med modicum datamaskin ferdigheter (men med store ideer) thank's demo |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gi meg noen minutter på å jobbe med dette og jeg vil komme tilbake til deg demofilmen.
| |||
| |||
| Takk for at du tar en interesse avventer opplysning |
|
| |||
| |||
| Jeg har fortsatt arbeidet med denne Demo Jeg regner vi trenger å innlemme noen = hvis påstandene for å få dette til å fungere riktig. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan få det til å gjøre det øke ok, men ikke til å oppdatere den opprinnelige prisen. Tror vil være av en makro. |
|
| |||
| |||
| Takk for at du tar en interesse Det må være mulig i skrånende se alle disse store selskaper inn alle de nye dataene inn i hver enkelt celle hver gang de har en prisøkning? sin rett utenfor mitt begrensede kunnskaper (dvs ikke vanskelig å slå) men med gode folk som deg der ute Jeg er sikker på at svaret vil komme etterhvert. Takk DEMO |
|
| |||
| |||
| Jeg er lei for at du tok så lang tid Demo Jeg vil løse det men det har gått en stund siden jeg jobbet med den slik at du viser tålmodighet er verdsatt. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: hAvAAck Bygg 3
|
|
| |||
| |||
| Takk for at du tar en interesse. Jeg kan sende deg en prøve matrise av hva jeg prøver å få til hvis du gi meg en e-post adresse? Men baisicly en tom matrise med alle størrelser tilgjengelig. Jeg skriver kostpris i riktige celler ekskl. MVA Dette genererer en andre matrise gir kostpris + mva + merke opp (dvs. + 76,5%). hvis mulig kostnader arket har anlegget med enkle midler for å godta et% økning over hele linja, som deretter genererer en oppdatert detaljhandel matrise. håper dette er fornuftig? Eller er jeg bare en pi ** ing i vinden Takk Demo |
|
| |||
| |||
| slik at du kan ha A1 = kostpris A2 = MVA A3 = markup prosentpoeng og B1 er full pris, eller hva du leter etter og det ville være = (A1 + A2 + (A1 * A3)) og du kan dra den ned hele kolonnen? Hvor A1 kan endre men A2 og A3 vil forbli i ro inntil du manuelt endret dem? Eller har jeg hoppe i båten? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bilder Wont Load når jeg åpner MS Works Regneark | dgriff | Office Suites & Applications | 0 | 24 august 2009 05:04 |
| Excel regneark Viser Hashes stedet for Dates | VJH | Office Suites & Applications | 4 | 12 august 2009 15:00 |
| Hvilken regnearkfiler programvare for å bruke? | BattyBirdWoman | Office Suites & Applications | 4 | 20 april 2008 09:20 |
| Hjelp trengs | Mike0001 | General Software Chat | 21 | 5 april 2008 09:43 |
| Haster Hjelp nødvendig med regneark | CharlesCrisp | Office Suites & Applications | 2 | 6 januar 2008 14:58 |
| Thread Tools | |
| |