vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Ohje Excel tarvitaan!

Reply

Thread Tools
Old 17 tammikuu 2008, 12:11
Uusi Jäsen

Default Ohje Excel tarvitaan!

Olen tällä hetkellä tekemässä hankkeen Microsoft Excel-, ja tavoitteena on käyttää sen valua pienyritys. Minulla on tietoja lomakkeella yksi kappale, jossa jos uusi tuote varastoliuosta tulee, tietoa varastossa on kirjoitettu ja makron kappaletta sen koko on varastossa luettelo erillisellä paperilla.

Osakkeen Luettelo sisältää tiedot kaikki kohteet varastossa, kuten paino-, hinta-, koodi ja määrä (siellä on noin 5 kunkin kohteen.)

Sitten on "tehdä myynti" levyt, joissa minulla on combo box joka etsii kantaliuosta luettelosta ja käyttäjä valitsee kohteen he haluavat ostaa ja tiedot kohteen näkyvät taulukko merkki myynti luettelon, jossa käytetään lookup kaava liittyy kantaliuosta luettelosta. Sitten on toinen makro lisätä nämä tiedot kuitin ja myynti-luettelosta.

Ongelma Minulla on se, että kun käyttäjä ostaa kohde, minun on jotenkin yrittää automaattisesti vähentää varastosta taso kerrallaan! Tiedän, että tämä on mahdollista, tutkijan annettua kertomuksen siitä, ilmeisesti he eivät voi selittää, miten se tehdään, mutta he sanoivat, että siihen liittyy ohjelmointi jonkinlainen.

Olen yrittänyt katsoa kirjoja mutta en ole löytänyt mitään tarpeeksi auttamaan minua. Onko kellään mitään käsitystä siitä, mitä voin tehdä, tai antaa minulle ideoita? Minulla ei ole mitään tietoa ohjelmatyön joka on ongelma ... olin hyvin kiitollinen, jos joku voisi vastata!

Kiitos x
Old 17 tammikuu 2008, 17:48
Banned ryhmän

Default Ohje Excel tarvitaan!

Quote:
Originally Posted by xxxizzyxxx View Post
Olen tällä hetkellä tekemässä hankkeen Microsoft Excel-, ja tavoitteena on käyttää sen valua pienyritys. Minulla on tietoja lomakkeella yksi kappale, jossa jos uusi tuote varastoliuosta tulee, tietoa varastossa on kirjoitettu ja makron kappaletta sen koko on varastossa luettelo erillisellä paperilla.

Osakkeen Luettelo sisältää tiedot kaikki kohteet varastossa, kuten paino-, hinta-, koodi ja määrä (siellä on noin 5 kunkin kohteen.)

Sitten on "tehdä myynti" levyt, joissa minulla on combo box joka etsii kantaliuosta luettelosta ja käyttäjä valitsee kohteen he haluavat ostaa ja tiedot kohteen näkyvät taulukko merkki myynti luettelon, jossa käytetään lookup kaava liittyy kantaliuosta luettelosta. Sitten on toinen makro lisätä nämä tiedot kuitin ja myynti-luettelosta.

Ongelma Minulla on se, että kun käyttäjä ostaa kohde, minun on jotenkin yrittää automaattisesti vähentää varastosta taso kerrallaan! Tiedän, että tämä on mahdollista, tutkijan annettua kertomuksen siitä, ilmeisesti he eivät voi selittää, miten se tehdään, mutta he sanoivat, että siihen liittyy ohjelmointi jonkinlainen.

Olen yrittänyt katsoa kirjoja mutta en ole löytänyt mitään tarpeeksi auttamaan minua. Onko kellään mitään käsitystä siitä, mitä voin tehdä, tai antaa minulle ideoita? Minulla ei ole mitään tietoa ohjelmatyön joka on ongelma ... olin hyvin kiitollinen, jos joku voisi vastata!

Kiitos x
Kokeile ja käytön pääsy on paljon parempi ohjelma tähän .... mitä Office teillä on? sen mukaan, mikä versio riippuu siitä, mitä voit tehdä sarjan.

My System: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Emolevy:
Asus - M2N X SE
RAM-muisti:
2GB
Graphics Card (s):
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
320GB Sata
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Shaw
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Excel-kysymys HistoryGirl Office Suites & Applications 1 8. Apr 2008 08:09
Problem with excel antbann Office Suites & Applications 1 21. Maaliskuu 2008 05:04
Excel auttaa Dj Ram Office Suites & Applications 2 19th Feb 2008 11:22
Excel Ohje tarvitaan juls Office Suites & Applications 1 9. Lokakuu 2007 05:53
Excel välillä kielillä? PranX Office Suites & Applications 10 12. Sep 2007 15:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.