Ohje Excel tarvitaan! Olen tällä hetkellä tekemässä hankkeen Microsoft Excel-, ja tavoitteena on käyttää sen valua pienyritys. Minulla on tietoja lomakkeella yksi kappale, jossa jos uusi tuote varastoliuosta tulee, tietoa varastossa on kirjoitettu ja makron kappaletta sen koko on varastossa luettelo erillisellä paperilla.
Osakkeen Luettelo sisältää tiedot kaikki kohteet varastossa, kuten paino-, hinta-, koodi ja määrä (siellä on noin 5 kunkin kohteen.)
Sitten on "tehdä myynti" levyt, joissa minulla on combo box joka etsii kantaliuosta luettelosta ja käyttäjä valitsee kohteen he haluavat ostaa ja tiedot kohteen näkyvät taulukko merkki myynti luettelon, jossa käytetään lookup kaava liittyy kantaliuosta luettelosta. Sitten on toinen makro lisätä nämä tiedot kuitin ja myynti-luettelosta.
Ongelma Minulla on se, että kun käyttäjä ostaa kohde, minun on jotenkin yrittää automaattisesti vähentää varastosta taso kerrallaan! Tiedän, että tämä on mahdollista, tutkijan annettua kertomuksen siitä, ilmeisesti he eivät voi selittää, miten se tehdään, mutta he sanoivat, että siihen liittyy ohjelmointi jonkinlainen.
Olen yrittänyt katsoa kirjoja mutta en ole löytänyt mitään tarpeeksi auttamaan minua. Onko kellään mitään käsitystä siitä, mitä voin tehdä, tai antaa minulle ideoita? Minulla ei ole mitään tietoa ohjelmatyön joka on ongelma ... olin hyvin kiitollinen, jos joku voisi vastata!
Kiitos x |