mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Hulp nodig met Excel!

Reply

Thread Tools
Old 17 januari 2008, 12:11
Nieuw Lid Fractie

Default Hulp nodig met Excel!

Ik ben momenteel bezig met een project over Microsoft Excel, het doel is om het te gebruiken om een klein bedrijf. Ik heb een data-entry vorm op een plaat, waar als er een nieuw item op voorraad komt in de gegevens over de voorraad is getypt in en een macro exemplaren het in een voorraadlijst op een apart vel.

De voorraadlijst bevat informatie over alle artikelen op voorraad, waaronder het gewicht, de prijs, de code en de hoeveelheid (er is ongeveer 5 van elk item.)

Vervolgens heb ik een "te koop" blad waar ik een combo box die kijkt op de voorraadlijst, en de gebruiker selecteert het item zij wensen te kopen en informatie over het item worden weergegeven in een tabel op de lijst te koop, met behulp van een lookup formule gekoppeld aan de voorraad lijst. Vervolgens heb ik nog een macro toe te voegen deze gegevens naar een ontvangst en een verkoop-lijst.

Het probleem Ik heb, is dat wanneer een gebruiker koopt een item, ik nodig om een of andere manier proberen en automatisch vermindering van de voorraden door een! Ik weet dat dit mogelijk is, heeft de onderzoeker een rapport uitgebracht over dit, uiteraard kunnen zij niet uitleggen hoe dat te doen, maar ze zei dat het gaat om het programmeren van een soort.

Ik heb geprobeerd om te kijken in een aantal boeken, maar ik heb niets gevonden specifiek genoeg om me te helpen. Heeft iemand enig idee van wat ik kan doen, of geef me ideeën? Ik heb geen kennis van programmeren is het probleem ... Ik zou zeer dankbaar zijn als iemand kan antwoorden!

Bedankt x
Old 17 januari 2008, 17:48
Banned Groep

Default Hulp nodig met Excel!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxxizzyxxx View Post
Ik ben momenteel bezig met een project over Microsoft Excel, het doel is om het te gebruiken om een klein bedrijf. Ik heb een data-entry vorm op een plaat, waar als er een nieuw item op voorraad komt in de gegevens over de voorraad is getypt in en een macro exemplaren het in een voorraadlijst op een apart vel.

De voorraadlijst bevat informatie over alle artikelen op voorraad, waaronder het gewicht, de prijs, de code en de hoeveelheid (er is ongeveer 5 van elk item.)

Vervolgens heb ik een "te koop" blad waar ik een combo box die kijkt op de voorraadlijst, en de gebruiker selecteert het item zij wensen te kopen en informatie over het item worden weergegeven in een tabel op de lijst te koop, met behulp van een lookup formule gekoppeld aan de voorraad lijst. Vervolgens heb ik nog een macro toe te voegen deze gegevens naar een ontvangst en een verkoop-lijst.

Het probleem Ik heb, is dat wanneer een gebruiker koopt een item, ik nodig om een of andere manier proberen en automatisch vermindering van de voorraden door een! Ik weet dat dit mogelijk is, heeft de onderzoeker een rapport uitgebracht over dit, uiteraard kunnen zij niet uitleggen hoe dat te doen, maar ze zei dat het gaat om het programmeren van een soort.

Ik heb geprobeerd om te kijken in een aantal boeken, maar ik heb niets gevonden specifiek genoeg om me te helpen. Heeft iemand enig idee van wat ik kan doen, of geef me ideeën? Ik heb geen kennis van programmeren is het probleem ... Ik zou zeer dankbaar zijn als iemand kan antwoorden!

Bedankt x
Probeer de toegang en het gebruik is het een veel beter programma voor dit .... welke versie van Office heb je? afhankelijk van welke versie zal afhangen van wat je kan doen in de suite.

Mijn Systeem: Cohen

Processor (s):
Dual Core 2.11GHZ
Moederbord:
Asus - M2N X SE
RAM Geheugen:
2GB
Graphics Card (s):
Sound Card:
Hard Drive (s):
320GB Sata
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Shaw
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
Benq
Operating System (s):
Windows XP
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Excel vraag HistoryGirl Office Suites & Toepassingen 1 De 8 april 2008 08:09
Probleem met Excel antbann Office Suites & Toepassingen 1 21 mrt 2008 05:04
Excel Help Dj Ram Office Suites & Toepassingen 2 19 feb 2008 11:22
Excel Help vereist juls Office Suites & Toepassingen 1 9 okt 2007 05:53
Excel tussen talen? PranX Office Suites & Toepassingen 10 12 sep 2007 15:09
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.