![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har en professor, der kræver at vi gør alle opgaver i MS Word 2007 og vil ikke acceptere nogen projekter i ældre versioner. Så .. Jeg har brug for at få MS Office 2007, men jeg er ikke sikker på, hvilken vej at gå. Jeg troede, jeg ville blot downloade 60 dages gratis prøveversion fra MS for nu, men jeg har opkaldsadgang og det ville tage for evigt at hente. Jeg har nogle opgaver, som jeg er nødt til at gøre i dag. Kan nogen punkt mig i den rigtige retning?
Hvis jeg køber MS Office 2007 online er det vil tage for evigt at hente også? Jeg kan bare ikke rigtig har råd til at bruge mere end $ 100 på disken og alt, så jeg er bare at forsøge at regne ud, hvis jeg har andre muligheder. Enhver rådgivning er meget værdsat! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
eeerm I cant se nogen anden mulighed
hvordan kan han fortælle, hvis det er i Word 2007 alligevel den eneste forskel er det format er docx ikke doc og hvis du vil kan du skrive testen i WordPad eller hvad, og jeg kan gemme det som en docx og email du det Mit system: Cewy's spekulerer macine
|
|
|
|||
|
|||
|
That's a very nice tilbud! De dumme ting er vores pensum og tildeling detaljer i docx format også, og min bærbare computer vil ikke selv konvertere dem, så jeg kan se disse sider. Instruktørpåtegning indsendt et link til et websted, hvor studerende kan købe software for omkring $ 60, men jeg er lidt træt, at jeg kan købe det, og det vil stadig tage en million år for at hente den. Hvad synes du?
Jeg wouls bare gå i skole og gøre de opgaver, men jeg har en 11 måneder gamle, og jeg ved ikke, om biblioteket ville overleve hende.
|
|
|
|||
|
|||
|
eeerm jeg temmelig sikker på, at du kan konvertere filerne lad mig få et kig
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvad har du brug for fra mig?
|
|
|
|||
|
|||
|
ok, hvis du bruger vista kan du konvertere filerne fra docx til doc ved at højreklikke på filen og gå til ejendomme
Så skal du bare omdøbe filen (navn).doc Ved konvertering til docx jeg dont tror du kan, men hvis du sender mig den fil, jeg vil gøre det for dig men ovenstående kan du åbne Word 2007-filer i en ældre version |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har MS Windows XP Home Edition 2002, men lad mig forsøge at anyway.
|
|
|
|||
|
|||
|
det skal være stort set det samme
|
|
|
|||
|
|||
|
Geesh. Jeg kan ikke ændre noget i egenskaber. Jeg forsøgte at gemme det som doc men jeg har ikke den mulighed. Det giver mig enten docx eller alle filer. Så jeg valgte alle filer, og det giver mig en pull-down listen af muligheder for at konvertere filformatet fra siden docx er der ikke, men ingen af de muligheder vil arbejde fordi de er alle ældre versioner.
|
|
|
|||
|
|||
|
selecs alle filer, og gem filen som en whatever.doc
|