vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Ohje MS Office 2007!

Reply

Thread Tools
Old 22 tammikuu 2008, 09:24
Uusi Jäsen

Default Ohje MS Office 2007!

Minulla on professori, että vaatii meitä tekemään kaikkia tehtäviä, MS Word 2007, ja se ei hyväksy hankkeita vanhempia versioita. Joten .. Minun täytyy saada MS Office 2007, mutta en ole varma, mikä reitti mennä. Ajattelin vain ladata 60 päivän maksuton kokeiluversio MS nyt, mutta minulla on modeemiyhteys ja veisi FOREVER ladata. Minulla on joitakin tehtäviä, että minun on tehtävä tänään. Voiko joku kohta minut oikeaan suuntaan?

Jos minun ostaa MS Office 2007 online se aikoo ryhtyä ikuisesti ladata myös? En vain voi todella varaa kuluttaa yli $ 100 levyä ja kaikki, joten olen vain yrittää selvittää, jos on muita vaihtoehtoja. Kaikki neuvot on erittäin arvostettu!
Old 22 tammikuu 2008, 09:28
Rahoittajien ryhmän

eeerm i cant näe mitään muuta vaihtoehtoa
miten hän voi kertoa, jos se on sana 2007 joka tapauksessa ainoa ero on muotoa docx ei doc ja halutessasi voit kirjoittaa testi WordPadista tai mitä tahansa, ja voin tallentaa se docx ja sähköpostiosoite teille, että se

My System: Cewy n ihme macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Emolevy:
Asus p5q deluxe
RAM-muisti:
4 keikka OCZ 1066mhz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Äänikortti:
laivalla
Kiintolevy (t):
750 keikka Seagate, 32meg välimuisti
Optinen asema (t):
3 asus dvd kirjailijoita, LightScribe
Asia / PSU:
Lian-Li armoursuite pc-P60
Jäähdytys:
tuniq torni
Network / Internet:
dual Gigabit LAN-porttia
Monitor (t):
24 "dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail näköala 64 | ubuntu / Arch Linux
Old 22 tammikuu 2008, 09:34
Uusi Jäsen

That's a very nice tarjous! Typerä asia on meidän koulutusohjelman ja osoittamiseksi tiedot ovat docx muodossa liian ja kannettavassa tietokoneessa ei vielä muuntaa niin, että voin katsella sivuja. Kouluttajamerkintä lähetetty linkki sivuston, jossa opiskelijat voivat ostaa ohjelmisto noin 60 dollaria, mutta olen hieman väsynyt, että en voi ostaa sitä ja se kestää vielä miljoonaa vuotta ladata. Mitä mieltä olet?

I wouls vain käydä koulua ja tehdä tehtäviä, mutta minulla on 11 kuukautta vanha, enkä tiedä, onko kirjasto hengissä häntä.
Old 22 tammikuu 2008, 09:37
Rahoittajien ryhmän

eeerm Olen melko varma, että voit muuntaa tiedostot minulle Tarkastelkaamme
Old 22 tammikuu 2008, 09:40
Uusi Jäsen

Mitä tarvitset minulta?
Old 22 tammikuu 2008, 09:43
Rahoittajien ryhmän

ok, jos käytät näköala voit muuntaa tiedostot docx on doc oikealla klikkaamalla tiedoston ja aikoo ominaisuudet
sitten vain nimetä tiedosto (nimi).doc
kun siirtymässä docx i dont ajatella voit mutta jos lähetät minulle tiedosto Teen sen sinulle
mutta edellä voit avata Word 2007-tiedostoja vanhempi versio
Old 22 tammikuu 2008, 09:51
Uusi Jäsen

Minulla on MS Windows XP Home Edition 2002, mutta sallikaa minun mennä yrittää, että joka tapauksessa.
Old 22 tammikuu 2008, 09:53
Rahoittajien ryhmän

on suunnilleen sama
Old 22 tammikuu 2008, 09:59
Uusi Jäsen

Geesh. En voi muuta kiinteistöä. Yritin tallentaa sen doc, mutta minulla ei ole vaihtoehto. Se antaa minulle joko docx tai kaikki tiedostot. Siksi olen valinnut kaikki tiedostot ja se antaa minulle alasvetovalikosta luettelon vaihtoehdoista muuntaa tiedoston muoto koska docx ei tueta, mutta yksikään optioihin työtä, koska ne ovat kaikki vanhemmat versiot.
Old 22 tammikuu 2008, 10:00
Rahoittajien ryhmän

selecs kaikki tiedostot ja tallenna tiedosto on whatever.doc

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Office 2007 Rajoitukset aresnalfc Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 1 7 syyskuu 2009 06:29
Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac jjuli Office Suites & Applications 0 11th Jun 2009 15:52
Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 tolet Office Suites & Applications 13 5th Mar 2009 11:25
Cant poistaa Office 2007 mukz Office Suites & Applications 4 26th Feb 2008 11:25
Office 2007 auttaa elstewy Office Suites & Applications 1 26. Jan 2008 17:21
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.