![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on professori, että vaatii meitä tekemään kaikkia tehtäviä, MS Word 2007, ja se ei hyväksy hankkeita vanhempia versioita. Joten .. Minun täytyy saada MS Office 2007, mutta en ole varma, mikä reitti mennä. Ajattelin vain ladata 60 päivän maksuton kokeiluversio MS nyt, mutta minulla on modeemiyhteys ja veisi FOREVER ladata. Minulla on joitakin tehtäviä, että minun on tehtävä tänään. Voiko joku kohta minut oikeaan suuntaan? Jos minun ostaa MS Office 2007 online se aikoo ryhtyä ikuisesti ladata myös? En vain voi todella varaa kuluttaa yli $ 100 levyä ja kaikki, joten olen vain yrittää selvittää, jos on muita vaihtoehtoja. Kaikki neuvot on erittäin arvostettu! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeerm i cant näe mitään muuta vaihtoehtoa
miten hän voi kertoa, jos se on sana 2007 joka tapauksessa ainoa ero on muotoa docx ei doc ja halutessasi voit kirjoittaa testi WordPadista tai mitä tahansa, ja voin tallentaa se docx ja sähköpostiosoite teille, että se My System: Cewy n ihme macine
|
|
| |||
| |||
| That's a very nice tarjous! Typerä asia on meidän koulutusohjelman ja osoittamiseksi tiedot ovat docx muodossa liian ja kannettavassa tietokoneessa ei vielä muuntaa niin, että voin katsella sivuja. Kouluttajamerkintä lähetetty linkki sivuston, jossa opiskelijat voivat ostaa ohjelmisto noin 60 dollaria, mutta olen hieman väsynyt, että en voi ostaa sitä ja se kestää vielä miljoonaa vuotta ladata. Mitä mieltä olet? I wouls vain käydä koulua ja tehdä tehtäviä, mutta minulla on 11 kuukautta vanha, enkä tiedä, onko kirjasto hengissä häntä. |
|
| |||
| |||
| eeerm Olen melko varma, että voit muuntaa tiedostot minulle Tarkastelkaamme |
|
| |||
| |||
| Mitä tarvitset minulta? |
|
| |||
| |||
| ok, jos käytät näköala voit muuntaa tiedostot docx on doc oikealla klikkaamalla tiedoston ja aikoo ominaisuudet sitten vain nimetä tiedosto (nimi).doc kun siirtymässä docx i dont ajatella voit mutta jos lähetät minulle tiedosto Teen sen sinulle mutta edellä voit avata Word 2007-tiedostoja vanhempi versio |
|
| |||
| |||
| Minulla on MS Windows XP Home Edition 2002, mutta sallikaa minun mennä yrittää, että joka tapauksessa. |
|
| |||
| |||
| on suunnilleen sama |
|
| |||
| |||
| Geesh. En voi muuta kiinteistöä. Yritin tallentaa sen doc, mutta minulla ei ole vaihtoehto. Se antaa minulle joko docx tai kaikki tiedostot. Siksi olen valinnut kaikki tiedostot ja se antaa minulle alasvetovalikosta luettelon vaihtoehdoista muuntaa tiedoston muoto koska docx ei tueta, mutta yksikään optioihin työtä, koska ne ovat kaikki vanhemmat versiot. |
|
| |||
| |||
| selecs kaikki tiedostot ja tallenna tiedosto on whatever.doc |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Office 2007 Rajoitukset | aresnalfc | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 7 syyskuu 2009 06:29 |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Cant poistaa Office 2007 | mukz | Office Suites & Applications | 4 | 26th Feb 2008 11:25 |
| Office 2007 auttaa | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26. Jan 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |