![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een hoogleraar die is vereist om alle opdrachten in MS Word 2007 en aanvaardt geen enkele projecten in de oudere versies. Dus .. Ik moet naar MS Office 2007, maar ik ben niet zeker welke weg te gaan. Ik dacht dat ik zou gewoon downloaden van de 60 dagen gratis probeerversie van MS voor nu, maar ik heb dial-up en het zou nemen FOREVER om te downloaden. Ik heb een aantal opdrachten die ik moet doen vandaag. Kan iemand me in de goede richting? Als ik MS Office 2007 online gaat het om eeuwig te downloaden ook? Ik kan niet echt veroorloven om meer dan $ 100 op de schijf en dat alles dus ik ben alleen maar probeert te achterhalen of ik nog andere opties. Elk advies wordt zeer gewaardeerd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeerm i cant zie geen andere optie
hoe kan hij zeggen of het is in Word 2007 toch het enige verschil is het formaat is docx niet doc en als u wilt kunt u de test in WordPad of wat dan ook en ik kan opslaan als een docx en e-mailadres dat u het Mijn Systeem: Cewy het wonder macine
|
|
| |||
| |||
| Dat is een heel mooi aanbod! Het stomme ding is onze syllabus en toewijzing details in docx-formaat ook, en mijn laptop zal ook niet converteren zodat ik deze pagina's kunt bekijken. De instructeur rapporteerde een link naar een site waar leerlingen kunnen de software kopen voor ongeveer $ 60, maar ik ben een beetje moe, dat ik kan kopen en het zal nog een miljoen jaar om te downloaden. Wat denk je? Ik wouls ga je gewoon naar school en doen de opdrachten, maar ik heb een 11 maanden oud en ik weet niet of de bibliotheek zou overleven haar. |
|
| |||
| |||
| eeerm ik vrij zeker dat u kunt de bestanden converteren laat ik eens kijken |
|
| |||
| |||
| Wat heb je nodig van me? |
|
| |||
| |||
| ok als u Vista kunt u de bestanden converteren van docx naar doc door rechts te klikken op het bestand en ga naar eigenschappen dan gewoon de naam van het bestand (naam).doc bij het converteren naar docx i dont denk dat je kunt, maar als u me het bestand zal ik het voor je doen maar het bovenstaande kunt u Word 2007-bestanden openen in een oudere versie |
|
| |||
| |||
| Ik heb eigenlijk MS Windows XP Home Edition 2002, maar laat me gaan proberen dat toch. |
|
| |||
| |||
| moet worden ongeveer dezelfde |
|
| |||
| |||
| Geesh. Ik kan niets veranderen in de eigenschappen. Ik heb geprobeerd om het op te slaan als doc, maar ik heb niet de optie. Het geeft me een docx of alle bestanden. Dus ik koos voor alle bestanden en het geeft me een pull-down lijst van opties om het bestand uit sinds docx-formaat wordt niet ondersteund, maar geen van de opties zal werken, omdat ze alle oudere versies. |
|
| |||
| |||
| selecs alle bestanden en sla het bestand op als een whatever.doc |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Office 2007 Beperkingen | aresnalfc | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 7 september 2009 06:29 |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 | tolet | Office Suites & Toepassingen | 13 | De 5 maart 2009 11:25 |
| Cant Office 2007 verwijderen | mukz | Office Suites & Toepassingen | 4 | 26 feb 2008 11:25 |
| Office 2007 helpen | elstewy | Office Suites & Toepassingen | 1 | 26 Jan 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |