![]() |
|
| |||
| |||
| Jag har en professor som kräver att vi ska göra alla uppdrag i MS Word 2007 och kommer inte att acceptera några projekt i äldre versioner. Så .. Jag måste komma MS Office 2007, men jag är inte säker på vilken väg att gå. Jag trodde att jag skulle bara hämta den 60 dagar långa kostnadsfria provperioden från MS för nu, men jag måste ringa upp och det skulle ta EVIGHETER att hämta. Jag har några uppdrag som jag måste göra idag. Kan någon punkt mig i rätt riktning? Om jag köper MS Office 2007 på nätet är det kommer att ta för alltid att ladda ner också? Jag kan egentligen inte har råd att spendera mer än $ 100 på skivan och allt det där så jag försöker bara ta reda på om jag har några andra alternativ. Alla råd är mycket uppskattat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| eeerm jag skränande se något annat alternativ
Hur kan han tala om det i Word 2007 i alla fall den enda skillnaden är formatet docx inte doc och om du vill kan du skriva provet i WordPad eller något och jag kan spara den som en docx och e-postadress du det Mitt System: Cewy s undrar macine
|
|
| |||
| |||
| Det är ett mycket trevligt erbjudande! Det dumma är vår kursplan och tilldelning detaljer i docx format också, och min bärbara dator kommer inte ens att omvandla dem så att jag kan se dessa sidor. Läraren postat en länk till en plats där studenter kan köpa programmet för ca $ 60, men jag är lite trött att jag kan köpa det och det kommer att ta en miljon år att ladda ner. Vad tycker du? Jag wouls bara att gå till skolan och göra uppdrag, men jag har en 11 månader gammal och jag vet inte om biblioteket skulle överleva henne. |
|
| |||
| |||
| eeerm jag ganska säker på att du kan konvertera filerna låt mig ta en titt |
|
| |||
| |||
| Vad behöver du från mig? |
|
| |||
| |||
| ok om du använder vista du kan konvertera filer från docx till doc genom att högerklicka på filen och gå till egenskaper sedan bara byta namn på filen (namn).doc vid omräkning till docx jag dont tror att du kan, men om du skicka filen jag kommer att göra det åt dig men dessa kan du öppna Word 2007-filer i en äldre version |
|
| |||
| |||
| Jag har MS Windows XP Home Edition 2002, men låt mig försöka att i alla fall. |
|
| |||
| |||
| Det bör vara ungefär lika |
|
| |||
| |||
| Geesh. Jag kan inte ändra något i egenskaper. Jag försökte spara den som doc, men jag har inte den möjligheten. Det ger mig antingen docx eller alla filer. Så jag valde alla filer och det ger mig en Dra ner listan med alternativ för att konvertera filformatet från sedan docx stöds inte, men inget av alternativen kommer att arbeta eftersom de är alla äldre versioner. |
|
| |||
| |||
| selecs alla filer och spara filen som en whatever.doc |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Office 2007 Begränsningar | aresnalfc | E-post, VoIP & IM Diskussion | 1 | 7 september 2009 06:29 |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Kan inte öppna dokument sparade i Office 2007 att öppna i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Cant bort Office 2007 | mukz | Office Suites & Applications | 4 | 26 februari 2008 11:25 |
| Office 2007 hjälper | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januari 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |