![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil meget gerne, men jeg kan ikke. Jeg stadig få at konvertere en fil fra listen først og intet om der ikke vil arbejde. Skal jeg prøve at sende en mail til filerne til mig selv og se, om jeg kan åbne dem. Doc, når de kommer i? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ret hvilke filer har du??
| |||
| |||
| Sorry for at holde dette op, men jeg kan ikke. Hver gang jeg forsøger at omdøbe den til. Doc at konvertere en fil fra menuen kommer op med noget valg, som jeg kan bruge. Jeg forsøgte blot at vælge ikke-format, og det vil ikke fungere enten. |
|
| |||
| |||
| Jeg mener blot at klikke på teksten i fil (gemt) og omdøbe det som om du ville gøre, hvis du har gemt det hello og vil gerne ændre det til bye bagefter bare omdøbe den bye.doc og fjern docx mangel heraf kan du hente Microsoft Office Compatibility pakken eller bruge en online-konverter, men du kan blive udsat for spam |
|
| |||
| |||
| Fejlen altid siger filename ........... (. doc) som angivet i udførelsen parametre, der ikke kan åbnes. |
|
| |||
| |||
| Tak. Jeg fik det til at konvertere over til en. Txt-format og derefter gemmes den og var i stand til at konvertere dette til. Dok. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Wow, jeg føler en tirade kommer på. Fortæl din Prof han er ******* ******* og bør holde op med at sælge software til M $, der allerede gør en pakke alligevel. Der er ingen måde, han bør insistere på proprietære dokumentformater gerne det! Han skal bruge et format, der OpenOffice forstår!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| aftalt oh og shannva hvad gjorde det i sidste ende? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Office 2007 Begrænsninger | aresnalfc | E-mail, VoIP og IM Discussion | 1 | September 7, 2009 06:29 |
| Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th May 2009 15:52 |
| Kan ikke åbne dokument gemt i Office 2007 til Open i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Cant fjerne Office 2007 | mukz | Office Suites & Applications | 4 | 26 februar 2008 11:25 |
| Office 2007 Hjælp | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26 januar 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |