![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olisi kiva, mutta en voi. Olen edelleen saada että muuntaa tiedoston luettelon ensimmäinen ja mitään ei toimi. Pitäisikö minun yrittää sähköpostitse tiedostot itselleni ja katso jos voin avata ne. Doc, kun ne tulevat? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| oikeus mitä tiedostoja sinulla on?
| |||
| |||
| Anteeksi pitää, mutta en voi. Joka kerta yritän nimetä sen. Asiak että muuntaa tiedosto valikosta tulee, joilla ei ole vaihtoehtoja, että en voi käyttää. Yritin vain valitsemalla tueta muodossa ja että ei toimi joko. |
|
| |||
| |||
| Tarkoitan vain yksinkertaisesti klikkaamalla teksti tiedosto (tallennettu) ja uudelleennimeämiseen sitä, jos voisitte jos olet tallentanut se hello ja haluaisin vaihtaa sen bye jälkeenpäin vain nimeä bye.doc ja poista docx jos tämä ei ole voit ladata Microsoft Office Compatibility Pack tai käyttää online-muunnin, mutta et voi kuulua spam |
|
| |||
| |||
| Virhe aina sanoo filename ........... (. doc) eritelty toteuttamista parametrit, niitä ei voi avata. |
|
| |||
| |||
| Kiitos. Sain sen muuntaa yli on. Txt-muodossa ja sitten on tallennettu, ja se voi muuttaa sitä. Asiak. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Vau, olen paasaavat tulossa. Kerro prof hän on ******* ******* ja pitäisi lopettaa yrittävät myydä ohjelmistoja M $, jotka jo paketin tapauksessa. Ei ole siitä, että hän olisi vaadittava omistajan asiakirja tiedostomuodot, kuten sitä! Hän olisi käytettävä muodossa OpenOffice ymmärtää!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| sovittu oh ja shannva mitä se loppujen lopuksi? |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Office 2007 Rajoitukset | aresnalfc | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 1 | 7 syyskuu 2009 06:29 |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Cant poistaa Office 2007 | mukz | Office Suites & Applications | 4 | 26th Feb 2008 11:25 |
| Office 2007 auttaa | elstewy | Office Suites & Applications | 1 | 26. Jan 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |