![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zou graag willen, maar ik kan niet. Ik krijg nog steeds dat converteren bestand van de eerste lijst en niets daar zal werken. Moet ik proberen de bestanden emailen naar mezelf en kijken of ik kan openen als. Doc als ze binnen komen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| recht welke bestanden heb je?
| |||
| |||
| Sorry te houden, maar ik kan niet. Elke keer als ik probeer te hernoemen naar. Doc dat converteren bestand uit menu komt met geen keuzes die ik kan gebruiken. Ik probeerde alleen maar de selectie van niet-formaat en dat zal niet werken, hetzij. |
|
| |||
| |||
| Ik bedoel gewoon te klikken op de tekst in het bestand (opgeslagen) en hernoem het alsof je als je hebt opgeslagen hallo en zou graag willen veranderen in bye daarna alleen de naam van het bye.doc en verwijder de docx ontstentenis daarvan kunt u downloaden De Microsoft Office-compatibiliteit pakket of gebruik maken van een online-converter, maar u kan worden onderworpen aan spam |
|
| |||
| |||
| De fout altijd zegt bestandsnaam ........... (. doc), zoals gespecificeerd in de uitvoering parameters, kan niet worden geopend. |
|
| |||
| |||
| Bedankt. Ik heb het te converteren naar een. Txt-formaat en vervolgens opgeslagen en was in staat om te zetten dat aan. Doc. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Wow, ik voel een rant opkomen. Vertel uw Prof is hij een ******* ******* en moet stoppen met proberen te verkopen software voor M $, die al een pakje toch. Er is geen manier waarop hij moet worden aangedrongen op eigen document formaten als dat! Hij moet met behulp van een formaat dat OpenOffice begrijpt!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| overeengekomen oh en shannva wat deed hij op het einde? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Office 2007 Beperkingen | aresnalfc | E-mail, VoIP & IM Overleg | 1 | 7 september 2009 06:29 |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 | tolet | Office Suites & Toepassingen | 13 | De 5 maart 2009 11:25 |
| Cant Office 2007 verwijderen | mukz | Office Suites & Toepassingen | 4 | 26 feb 2008 11:25 |
| Office 2007 helpen | elstewy | Office Suites & Toepassingen | 1 | 26 Jan 2008 17:21 |
| Thread Tools | |
| |