![]() |
|
| |||
| |||
| Jag skulle gärna vilja, men jag kan inte. Jag fortfarande få som omvandlar filen från listan första och ingenting om det kommer att fungera. Ska jag försöka att e-posta filerna till mig själv och se om jag kan öppna dem. Doc när de kommer in? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| rätt vad filerna har du??
| |||
| |||
| Ledsen att föra upp detta, men jag kan inte. Varje gång jag försöker byta namn på det. Doc att konvertera filen från menyn kommer upp med något val som jag kan använda. Jag försökte bara att välja inkompatibelt format och det fungerar inte heller. |
|
| |||
| |||
| Jag menar bara att klicka på texten i filen (sparat) och byta namn på den som om du skulle ha gjort om du sparade det hej och vill ändra den till bye efteråt bara byta namn på det bye.doc och avlägsna docx om detta inte går kan du ladda ner Microsoft Office Compatibility paket eller använda en online-omvandlare, men du kan bli föremål för spam |
|
| |||
| |||
| Felet alltid säger filename ........... (. doc) som anges i utförandet parametrar, inte kan öppnas. |
|
| |||
| |||
| Tack. Jag tar det att konvertera till en. Txt-format och sedan sparat den och kunde omvandla den till. Doc. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Wow, jag känner en GORMA komma på. Tala om för din prof han är ******* ******* och borde sluta försöka sälja programvara för M $, som redan gör ett paket ändå. Det finns inget sätt att han bör insistera på proprietära dokumentformat sådär! Han ska använda ett format som OpenOffice förstår!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| överens oh och shannva vad gjorde det till slut? |