![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg havde Office 2007 trial version der kører på denne computer (Vista Ultimate), men desværre jeg har installeret Office 2003 uden at afinstallere 2007 1.. Ja jeg ved .. dårlige fejltagelse. Efter 2007 over red 2003 I afinstalleret både 2007 & 2003 også bruger Windows Installer utillity. Re installeret 0ffice 2003. Jeg er ikke i stand til at installere SP3 eller nogen opdateringer er nødvendige. Disse vises i Tilføj / fjern programmer som installeres Men. kan du ikke afinstallere derefter derfra og jeg har ikke installeret alle opdateringer, der genereres fra Windows-opdateringer. Hvordan kan jeg slette disse filer fra Tilføj / fjern programmer i kontrol pannel således at SP3 kan installeres??? :4-Dontkno hvad de skal gøre næste. Please help me. |
|
| |||
| |||
| Jeg kan se, at :4-dontkno ting et bundt her det seneste. Hvad dælen er det, og hvad betyder det. undskyld min uvidenhed lol, men jeg er gammel og ikke tekst. Men på dit problem: Medmindre jeg måde base, skal du gå til Windows Update og klikke på gennemgang opdatere historie. Når det vindue kan du se en sætning, der siger "Du kan fjerne en opdatering gå til Installerede opdateringer. "Ordene installerede opdateringer vil være blå og understregede gerne det. Klik på de installerede opdateringer link (ikke en i denne post lol, det er et eksempel), og det næste vindue vil sige" fjerne en opdatering. "Find SP3, og følg instruktionerne om, hvordan man kan fjerne det. Hope this helps. |