vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

OHJE Please: Office 2003 opiskelija painos uudelleenasentamisen ongelmia

Reply

Thread Tools
Old 5 kesäkuu 2009, 14:35
Uusi Jäsen

Default OHJE Please: Office 2003 opiskelija painos uudelleenasentamisen ongelmia

Hei,
Minulla oli toimisto 2007 kokeiluversio käynnissä tämä tietokone (Vista Ultimate), mutta valitettavasti olen asentanut Office 2003 ilman poistamalla 2007 1st. Kyllä tiedän .. paha virhe. Vuoden 2007 jälkeen yli ratsasti 2003 I uninstalled sekä 2007 ja 2003 myös käyttäen Windows Installer utillity. Re asennettu 0ffice 2003. En pysty asentamaan SP3 tai päivityksiä tarvitaan. Ne osoittavat, että lisää / poista ohjelmia asennettu Mutta. et voi poistaa sitten, ja en ole asentanut mitään päivityksiä tuotetaan Windows-päivitykset. Miten voin poistaa nämä tiedostot Lisää / poista ohjelmia valvonta pannel niin, että SP3 voidaan asentaa? :4-Dontkno mitä tehdä seuraavaksi. Ole hyvä ja auta minua.
Old 5 kesäkuu 2009, 22:51
Rahoittajien ryhmän

Default OHJE Please: Office 2003 opiskelija painos uudelleenasentamisen ongelmia

Näen, että :4-dontkno asia joukko tässä viime aikoina. Mitä helkkaria se on ja mitä se tarkoittaa. pyydän anteeksi, minun tietämättömyys lol, mutta olen vanha, eikä tekstissä. Mutta teidän ongelma:

Ellei Olen tapa perustaa, sinun täytyy mennä Windows päivitys ja napsauta tarkastelun päivitys historiaa. Kun tämä ikkuna avautuu sinun pitäisi nähdä lauseen, jossa sanotaan: "Jos haluat poistaa päivityksen mene Asennetut päivitykset. "Sanat Asennetut päivitykset on sininen ja korosti niin. Klikkaa asennetut päivitykset-yhteys (ei se, joka tässä post lol, on esimerkki), ja seuraava ikkuna tulee sanoa:" poistaa päivityksen. "Etsi SP3 ja noudata ohjeita siitä, miten poistaa sitä.

Hope this helps.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
MS Office Student Deal tastyguru Office Suites & Applications 1 24th Apr 2008 05:25
Microsoft ® Office Home and Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6. Huhtikuu 2008 11:16
Xp Student Edition? Mikä se on? runoades Windows-käyttöjärjestelmät 2 25th Feb 2008 05:01
Ongelmat Office 2003 & Vista? almacel Office Suites & Applications 6 19. marraskuu 2007 13:08
Office Home ja opiskelijoiden 2007 handthrottle Office Suites & Applications 3 6. lokakuu 2007 09:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.