mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

HELP aub: Office 2003 Student Edition opnieuw problemen

Reply

Thread Tools
Old 5 jun 2009, 14:35
Nieuw Lid Fractie

Default HELP aub: Office 2003 Student Edition opnieuw problemen

Hoi,
Ik had Office 2007 trial versie die draait op deze computer (Vista Ultimate), maar helaas moet ik Office 2003 geïnstalleerd zonder het verwijderen van 2007 1st. Ja ik weet .. slechte fout. Na 2007 meer dan 2003 reed ik verwijderd zowel 2007 en 2003 ook met behulp van Windows Installer utillity. Re geïnstalleerd 0ffice 2003. Ik ben niet in staat de installatie van SP3 of eventuele updates nodig. Deze show in de Software als geïnstalleerd maar. kunt u niet verwijderen en vervolgens van daar en ik heb niet geïnstalleerd eventuele updates die van Windows-updates. Hoe verwijder ik deze bestanden uit de Toevoegen / Verwijderen programma's in control pannel zodat de SP3 kan worden geïnstalleerd? :4-Dontkno wat te doen. Please help me.
Old 5 jun 2009, 22:51
Donor Groep

Default HELP aub: Office 2003 Student Edition opnieuw problemen

Ik zie dat :4-dontkno wat een zooi hier de laatste tijd. Wat is het en wat betekent het. gelieve excuus mijn onwetendheid lol, maar ik ben oud en geen tekst. Maar op uw probleem:

Tenzij ik ben weg van de basis, je moet naar Windows Update en klik op review update geschiedenis. Als dat venster ziet u een zin die zegt: "Voor het verwijderen van een update naar Geïnstalleerde updates. "De woorden Geïnstalleerde updates wordt blauw en onderstreept zo. Klik op de geïnstalleerde updates link (niet de in dit bericht lol, het is een voorbeeld), en het volgende venster zal zeggen:" verwijderen van een update. "Zoek de SP3 en volgen de instructies over hoe om het te verwijderen.

Hoop dat dit helpt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.