![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg hadde kontor 2007 prøveversjon kjører på denne datamaskinen (Vista Ultimate), men dessverre Jeg installerte Office 2003 uten å avinstallere 2007 1st. Ja jeg vet .. dårlig feil. Etter 2007 over Rode 2003 jeg avinstallert både 2007 og 2003 også bruker Windows Installer utillity. Re installert 0ffice 2003. Jeg kan ikke installere SP3 eller eventuelle oppdateringer er nødvendig. Disse vises i Legg til / fjern programmer som er installert Men. Du kan ikke avinstallere deretter derfra og jeg har ikke installert noen oppdateringer generert fra Windows-oppdateringer. Hvordan kan jeg slette disse filene fra Legg til / fjern programmer i kontroll pannel slik at SP3 kan installeres?? :4-Dontkno hva de skal gjøre. Behage hjelpe meg. |
|
| |||
| |||
| Jeg ser at :4-dontkno ting en haug her siste. Hva pokker er det og hva betyr det. Unnskyld min uvitenhet lol, men jeg er gammel og ikke tekst. Men på problemet: Med mindre jeg måte base, må du gå til Windows Update og klikke på anmeldelse oppdatere historien. Når vinduet skal du se en setning som sier: Hvis du vil fjerne en oppdatering gå til Installerte oppdateringer. "Ordene installerte oppdateringer vil være blå og understreket sånn. Klikk på installerte oppdateringer linken (ikke er det i dette innlegget lol, det er et eksempel), og neste vindu vil si" fjerne en oppdatering. "Finn SP3 og følg instruksjonene på hvordan du fjerner det. Håper dette hjelper. |