mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

HJÄLP Snälla: Office 2003 student utgåva installera problem

Reply

Thread Tools
Old 5 juni 2009, 14:35
New Member Group

Default HJÄLP Snälla: Office 2003 student utgåva installera problem

Hej,
Jag hade kontor 2007 prov version som körs på datorn (Vista Ultimate) men tyvärr jag har installerat Office 2003 utan att avinstallera 2007 1st. Ja jag vet .. dåligt misstag. Efter 2007 under red 2003 JAG uninstalled både 2007 & 2003 även använda Windows Installer utillity. Re installerat 0ffice 2003. Jag kan inte installera SP3 och alla uppdateringar som behövs. Dessa visas i Lägg till / ta bort program som installerats Men. du kan inte avinstallera sedan därifrån och jag har inte installerat några uppdateringar genereras från Windows-uppdateringar. Hur tar jag bort dessa filer från Lägg till / ta bort program i kontroll pannel så att SP3 kan installeras??? :4-Dontkno vad de ska göra härnäst. Snälla hjälp mig.
Old 5 juni 2009, 22:51
Givargruppen

Default HJÄLP Snälla: Office 2003 student utgåva installera problem

Jag ser att :4-dontkno sak ett gäng här på sistone. Vad är det och vad betyder det. ursäkta min okunskap lol, men jag är gammal och inte texten. Men till ditt problem:

Om inte jag är en bas, så måste du gå till Windows Update och klicka på översyn uppdatera historia. När den öppnas bör du se en mening som lyder "Om du vill ta bort en uppdatering gå till Installerade uppdateringar. "Orden installerade uppdateringar kommer att vara blå och understruken så. Klicka på den installerade uppdateringar länk (inte en i det här inlägget lol, det är ett exempel), och nästa fönster kommer att säga" ta bort en uppdatering. "Hitta SP3 och följ instruktionerna om hur man ska ta bort den.

Hoppas den här hjälper.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
MS Office Student Deal tastyguru Office Suites & Applications 1 24 april 2008 05:25
Microsoft ® Office Home and Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6 april 2008 11:16
Xp Student Edition? Vad är det? runoades Windows-operativsystem 2 25 februari 2008 05:01
Problem med Office 2003 och Vista??? almacel Office Suites & Applications 6 19 november 2007 13:08
Office Home and Student 2007 handthrottle Office Suites & Applications 3 6 oktober 2007 09:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.