mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Sådan auto sortere alfabetisk i Excel

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2009, 16:52
Ny Medlem Gruppen

Default Sådan auto sortere alfabetisk i Excel

Hej!

Jeg har et meget simpelt regneark med klienten information, bestående af 5 kolonner. Alt, hvad jeg vil gøre, er at få det automatisk sorteret efter kundes navn, når opdateringerne er foretaget. Jeg ved, jeg kan bare igen sortere det mig hver gang, men jeg er at skabe dette dokument for en anden at bruge, som ikke er for edb-kyndige, så jeg vil gerne holde det så enkelt som muligt for hende.

Jeg ved ikke helt forstå forskellene mellem makroer og VBA-kode, men jeg prøvede at indsætte VBA-kode til at køre denne funktion (kode jeg fandt på andre fora), men det gjorde ingenting.

Jeg kører 07 'udgave af Office, om det gør nogen forskel ...

Dataene er i A5: E50, og kolonne »a« er det, der har kunderne navn.

Mange tak!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvilket af netværksforbindelse skal jeg opsætte for DSL?, LAN, WAN Miniport? setsuna Faiz seiei Networking, Modemer & VoIP 0 9 juni 2009 14:44
Please help behovet for at sortere før Xmas !!!!! ockertyron Laptops, Mobiles & PDA'er 7 19 december 2008 11:56
Vil ikke starte, sidder fast i en slags løkke keithh233 Windows-operativsystemer 4 18 marts 2008 03:39
Kan du sortere dette en ud? triedandtested Virus, Spyware & Sikkerhed 5 21. maj 2007 23:10
Auto Hot Key Maria General Software Chat 2 16. maj 2007 12:37
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.