![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hvordan kan jeg endre standard sidestørrelse i MS-WORD fromLETTER til A4-størrelse? |
|
| |||
| |||
| gå til filen deretter Utskriftsformat deretter på papiret kategorien deretter hvor du ser papirstørrelsen endre den fra brev til A4 denne shud være det |
|
| |||
| |||
| gå til "Fil" og deretter gå til "Utskriftsformat ', velger papirstørrelsen som A4, også klikke" Standard "(venstre nedre hjørne) og velg" Ja ", vil dette ha din nåværende og alle nye filer satt i A4 størrelse. |
|
| |||
| |||
| 1.its veldig enkelt. klikk ctrl - P eller velge utskrift fra file2.then gå til properties.3.then gå til papirstørrelsen og velg ur ønsket sidestørrelse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se på bilde under for å gi deg en bedre ide.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Og i Word 2007 sin i sideinnstillinger hun: D
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| En måte å bruke Microsoft Word 2007 til å korrigere skrivefeil? (foruten Autokorrektur | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 31 mars 2008 18:14 |
| En måte å endre fargen på teksten markøren i Microsoft Word 2007? | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 20 februar 2008 15:08 |
| Script Endre Mouse Size? | c02asm | Windows-operativsystemer | 5 | 27 nov 2007 07:01 |
| Slik sletter du en ekstra side i et Word-dokument? | pchopra65 | Office Suites & Applications | 2 | 6te sep 2007 03:51 |
| Hvordan endrer jeg apache standardhurtigbufrede port | Scott m | Web Design, hosting & SEO | 2 | 18 mars 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |