![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hur kan jag ändra standard sidstorleken i MS-WORD fromLETTER till A4 storlek? |
|
| |||
| |||
| gå till filen sedan Utskriftsformat och klicka sedan på fliken Papper sedan när du ser pappersstorlek ändra det från brev till A4 detta shud vara det |
|
| |||
| |||
| gå till "Arkiv" och sedan gå till "Sidinställning" väljer du pappersstorlek som A4, även klicka på knappen "Standard" (vänstra nedre hörnet) och välj "ja", detta kommer att få ditt nuvarande och alla nya filer som anges i A4 storlek. |
|
| |||
| |||
| 1.its mycket enkel. klicka ctrl - p eller välja att skriva ut från file2.then gå till properties.3.then gå till pappersstorlek och välj ur önskad sidstorleken |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Titta på pic nedan för att ge dig en bättre idé.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Och i Word 2007 sin sida inställningar hun: D
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ett sätt att standard Microsoft Word 2007 till rätta stavfel? (förutom autokorrigeringsposter | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 31 mars 2008 18:14 |
| Ett sätt att ändra färg på texten markören i Microsoft Word 2007? | andrewanimation | Office Suites & Applications | 2 | 20 februari 2008 15:08 |
| Script för Change Mouse Storlek? | c02asm | Windows-operativsystem | 5 | 27 november 2007 07:01 |
| Ta bort en extra sida i en MS Word-dokument? | pchopra65 | Office Suites & Applications | 2 | 6:e sep 2007 03:51 |
| Hur ändrar jag apache standardbudet hamn | Scott m | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 18 mars 2007 13:47 |
| Thread Tools | |
| |