mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Sådan kontrolleres kode af tomme msword side?

Reply

Thread Tools
Old 22. maj 2009, 23:37
Ny Medlem Gruppen

Default Sådan kontrolleres kode af tomme msword side?

I hvilken tilstand kan jeg kontrollere koden for en tom msword side. Denne kode udseende forvansket og fordelt over hele siden. En af min kollega viste mig det, men nu jeg har glemt hvad mode var det.

Hvis jeg tjekke tom side fjende notepad, det Wii være tomt. Men hvis jeg kontrollere, at for msword, det vil vise nogle forvansket kodende grund af formateringen setup i kildekoden.

Thats grunden til, at SQL-forespørgsler, er skrevet i notepad og ikke msword.

Svar venligst med nogle detaljer.

tak
Old 23. maj 2009, 01:41
Donor-Gruppen

Default Sådan kontrolleres kode af tomme msword side?

Øh, åbne den i Word / OpenOffice / uanset? Jeg går ud fra du bare forsøger at trække almindelig ud af en Word-fil? Der er ikke noget, der vil være lettere end blot åbne det i programmet: Jeg så nogle programmer, men det var sådan en simpel opgave, alle af dem var skrevet i perl og ikke kan downloades, så bare håndteringshåndtag OO og gøre det på den måde.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
MS Pub. - Afskaffe skygge på tomme side? tama4tama Office Suites & Applications 0 6. jun 2009 14:52
Lexmark Z12 Printer - Vista - Trykning Blank Page jefechico Digital Imaging & Printere 0 28. maj 2009 21:02
HP Printer udskriver en side og smider ud af en tom gmcomputerservices Digital Imaging & Printere 1 19 december 2008 05:36
Internet Explorer Blank Page holder replikere sig selv og fryser computeren JMetters Virus, Spyware & Sikkerhed 2 5 oktober 2008 06:12
Printer pludselig at udskrive blanke sider (tho testsiden udskrives OK) Cameo Digital Imaging & Printere 1 24 november 2007 21:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.