mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Slik kontrollerer kode blank msword siden?

Reply

Thread Tools
Old 22 mai 2009, 23:37
New Member Group

Default Slik kontrollerer kode blank msword siden?

I hvilken modus kan jeg sjekke inn koden på en blank msword siden. At kode ser ut som rotete og distribuert over hele siden. En av min kollega viste meg det, men nå jeg har glemt hva som var det.

Hvis jeg merker av blank side fiende notepad, det Wii være tomt. Men hvis jeg merker at for msword, det vil vise noen rotete koding grunn av formateringen oppsett i kildekoden.

Det er grunnen til at SQL-spørringer er skrevet i notepad og ikke msword.

Vennligst svar med noen detaljer.

takk
Old 23 mai 2009, 01:41
Donor Group

Default Slik kontrollerer kode blank msword siden?

Uh, åpne den i Word / OpenOffice / hva? Jeg regner med at du bare prøver å trekke klartekstgodkjenning ut av en Word-fil? Det er ingenting som kommer til å bli enklere enn bare åpne det i programmet: Jeg så noen programmer, men dette var en så enkel oppgave alle var skrevet i perl og ikke nedlastbar, så bare ta OO og gjøre det på den måten.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.