![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I det läget kan jag kontrollera koden i ett tomt msword sidan. Denna kod ser ut som förvrängda och distribueras över hela sidan. En av min kollega visade mig det, men nu glömde jag vad läge var det. Om jag kontrollera tom sida fiende notepad, det Wii vara tomt. Men om jag kontrollera att msword kommer det att visa lite förvrängd coding grund av formateringen setup i källkoden. Det var anledningen till att SQL-frågor är skrivna i anteckningsblocket och inte msword. Svara med vissa detaljer. tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uh, öppna den i Word / OpenOffice / vadsomhelst? Jag antar du bara att dra vanlig i ett Word-fil? Det finns inget som kommer att vara lättare än att bara öppna den i programmet: Jag såg några program, men detta var en så enkel uppgift alla av dem var skrivet i Perl och inte nedladdningsbara, så bara ta OO och göra det på det sättet.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|