![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| MS Word eksperter, kan du hjælpe mig med hensyn til dette problem? Jeg har et MS Word dokument indeholdende 18 sider med meget kompliceret formatering på de fleste af siderne. Side nr. 6 er tom, og jeg er nødt til at fjerne, at tom side. Jeg kunne ikke finde nogen måde at fjerne denne side. Hvis jeg gør det ved at holde knappen Slet presset, formateringen af de følgende sider vil blive forstyrret. Please tyder på en praktisk metode til at fjerne denne side, uden at det påvirker de følgende sider. |
|
| |||
| |||
| Kan du ikke klippe og indsætte siderne under seks og flytte dem op en |
|
| |||
| |||
| kan du prøve at lave en backup af din fil først ... Kopier derefter format bruger format maler ... slette den tomme side og indsætte format ... format maler ligner en Paintbrush .. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Word-dokument Overskriv Hjælp | JStroud | Office Suites & Applications | 2 | 2 september 2009 04:15 |
| Word 2007 Brevfletning - midlertidige dokument? | falandys1002 | Office Suites & Applications | 0 | 19. jun 2009 05:35 |
| Changed Word ikke kan finde noget Genindvundne Dokument | Actingi | General Software Chat | 2 | 15 november 2008 03:49 |
| Word 2007 "Break" Page I Halvdelen? | crossedphoenix | Office Suites & Applications | 1 | 26th May 2008 21:44 |
| Hvordan kan jeg ændre standard side størrelse i MS Word | Girish t | Office Suites & Applications | 5 | 9. maj 2007 22:02 |
| Thread Tools | |
| |