![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| MS Word-asiantuntijoita, voisitteko auttaa minua osalta tämän ongelman? Minulla on MS Word-asiakirja, joka sisältää 18 sivua, joilla on hyvin monimutkainen muotoilu useimmat sivut. Page nro 6 on tyhjä ja minun on poistettava, että tyhjä sivu. En löytänyt millään tavalla poistamaan kyseisen sivun. Jos teen sen pitämällä poistaa painiketta painetaan, muotoilu Seuraavilla sivuilla on häiriintynyt. Ole hyvä ja ehdottaa käytännön menetelmä poistaa tämä sivu vaikuttamatta seuraavilla sivuilla. |
|
| |||
| |||
| Voitko ei leikkaa ja liitä-sivujen alle kuuden ja siirtää ne up one |
|
| |||
| |||
| Voi olla hyvä varmuuden vuoksi tehdä varmuuskopio tiedosto ensin ... sitten, kopioi käyttäen muodossa taidemaalari ... poistaa tyhjä sivu ja liitä-muodossa ... muodossa taidemaalari näyttää pensseli .. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Word-asiakirja Korvaa Ohje | JStroud | Office Suites & Applications | 2 | 2 syyskuu 2009 04:15 |
| Word 2007 Joukkopostitus - Väliaikaiset Asiakirja? | falandys1002 | Office Suites & Applications | 0 | 19th Jun 2009 05:35 |
| Muuttunut Word ei löydä Hyödynnetty Asiakirja | Actingi | General Software Chat | 2 | 15. marraskuu 2008 03:49 |
| Word 2007 "Break" Page puolen? | crossedphoenix | Office Suites & Applications | 1 | 26th Jun 2008 21:44 |
| Miten voin muuttaa oletussivu koko MS Word | Girish t | Office Suites & Applications | 5 | 9. toukokuuta 2007 22:02 |
| Thread Tools | |
| |