mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Slik sletter du en ekstra side i et Word-dokument?

Reply

Thread Tools
Old 4 august 2007, 21:24
Medlem Group

Default Slik sletter du en ekstra side i et Word-dokument?

MS Word eksperter, kan du hjelpe meg med hensyn til dette problemet?

Jeg har et Word-dokument som inneholder 18 sider med svært komplisert formatering på de fleste sidene. Page No.6 er tom og jeg må fjerne den blanke siden. Jeg kunne ikke finne noen måte å fjerne denne siden. Hvis jeg gjør det ved å holde slett trykket, formatering av de følgende sidene vil bli forstyrret.

Vær foreslå en praktisk metode for å fjerne denne siden uten at det påvirker de følgende sidene.
Old 28 august 2007, 12:02
Medlem Group

Kan du ikke klippe og lime inn sidene under seks og flytte dem opp en
Old 6te Sep 2007, 03:51
Medlem Group

kan det være lurt å ta en sikkerhetskopi av filen din første ... Deretter kopierer format bruker formatet maleren ... slette tomme siden og lim inn format ... format maleren ser ut som en pensel ..
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Word Document Overwrite Hjelp JStroud Office Suites & Applications 2 2 september 2009 04:15
Word 2007 Utskriftsfletting - Midlertidig dokumentet? falandys1002 Office Suites & Applications 0 19 juni 2009 05:35
Endret Word Finner ikke Gjenopprettede Document Actingi General Software Chat 2 15 nov 2008 03:49
Word 2007 "Break" Page I halvdel? crossedphoenix Office Suites & Applications 1 26 juni 2008 21:44
Hvordan kan jeg endre standard sidestørrelse i MS Word girish t Office Suites & Applications 5 9 mai 2007 22:02
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.