![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| MS Word eksperter, kan du hjelpe meg med hensyn til dette problemet? Jeg har et Word-dokument som inneholder 18 sider med svært komplisert formatering på de fleste sidene. Page No.6 er tom og jeg må fjerne den blanke siden. Jeg kunne ikke finne noen måte å fjerne denne siden. Hvis jeg gjør det ved å holde slett trykket, formatering av de følgende sidene vil bli forstyrret. Vær foreslå en praktisk metode for å fjerne denne siden uten at det påvirker de følgende sidene. |
|
| |||
| |||
| Kan du ikke klippe og lime inn sidene under seks og flytte dem opp en |
|
| |||
| |||
| kan det være lurt å ta en sikkerhetskopi av filen din første ... Deretter kopierer format bruker formatet maleren ... slette tomme siden og lim inn format ... format maleren ser ut som en pensel .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Word Document Overwrite Hjelp | JStroud | Office Suites & Applications | 2 | 2 september 2009 04:15 |
| Word 2007 Utskriftsfletting - Midlertidig dokumentet? | falandys1002 | Office Suites & Applications | 0 | 19 juni 2009 05:35 |
| Endret Word Finner ikke Gjenopprettede Document | Actingi | General Software Chat | 2 | 15 nov 2008 03:49 |
| Word 2007 "Break" Page I halvdel? | crossedphoenix | Office Suites & Applications | 1 | 26 juni 2008 21:44 |
| Hvordan kan jeg endre standard sidestørrelse i MS Word | girish t | Office Suites & Applications | 5 | 9 mai 2007 22:02 |
| Thread Tools | |
| |