mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Ta bort en extra sida i en MS Word-dokument?

Reply

Thread Tools
Old 4 august 2007, 21:24
Ledamot Gruppen

MS Word experter, kan ni hjälpa mig med avseende på detta problem?

Jag har ett MS Word dokument som innehåller 18 sidor med mycket komplicerad formatering på de flesta av sidorna. Sida nr 6 är tomt och jag måste ta bort den tomma sidan. Jag kunde inte hitta något sätt att ta bort den sidan. Om jag gör det genom att hålla bort knappen trycks, formateringen av de följande sidorna kommer att bli störd.

Vänligen föreslå en praktisk metod för att ta bort denna sida utan att det påverkar de följande sidorna.
Old 28 august 2007, 12:02
Ledamot Gruppen

Kan du inte klippa ut och klistra in sidor under sex och flytta upp dem en
Old 6:e Sep 2007, 03:51
Ledamot Gruppen

du kanske vill göra en säkerhetskopia av filen första ... sedan kopiera formatet använder formatet målare ... ta bort den tomma sidan och klistra in format ... format målare ser ut som en Paintbrush ..
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.