![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg tænkte på IF De kunne hjælpe mig ![]() Jeg forsøger at arbejde ud af en formel, som når et afkrydsningsfelt er markeret, viser den samlede pris med moms tilføjet den: sådan her ud: = IF (G26 = "TRUE" = SUM (H28 * 0,175) (celle link for afkrydsningsfelt er G26) prøver af forskellige kombinationer af ovenstående men ingen luck! Mange tak på forhånd! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er altid tilrådeligt at uploade en stikprøve regnearket, så vi behøver ikke at reproducere det for at hjælpe
| |||
| |||
| Tak for din rådgivning hAvAAck. Jeg troede, det kunne være nyttigt, efter at jeg startede tråden, men derefter fik fanget reparere en desktop for nogen. |
|
| |||
| |||
| = IF (G26, H28 * 0.175, 0) er, at det, du leder efter? hvis feltet er markeret, tilføjer vi på ,175 af subtotal til den samlede |
|
| |||
| |||
| ja det er, hvad jeg ville. Undskyld jeg lige har indset, hvordan simple, der var. »værdi hvis den er sand, værdi, hvis falske" Tak! |
|
| |||
| |||
| yeah, hvis dette, så dette, ellers, at |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Asus Maximus II Formula PC bygge | mizsua | CPU, bundkort og RAM | 7 | 9 januar 2009 16:44 |
| Hjælp til Excel formel venligst | robbie73 | Office Suites & Applications | 2 | 10. sep 2008 11:00 |
| Excel Formula - VLookups: s | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 1 | 1. maj 2008 12:14 |
| Excel Formula Hjælp | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 6 | 22 februar 2008 08:36 |
| Asus Striker 2 Formula, nogle spørgsmål | codymackay | CPU, bundkort og RAM | 5 | 10 februar 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |