![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mietin IF te voisitte auttaa minua ![]() Olen yrittänyt työstää kaavaa, joka kun-valintaruutu on valittu osoittaa kokonaishinta alv lisätty: tältä: = JOS (G26 = "true", = SUMMA (H28 * 0,175) (solu linkkiä valintaruutu on G26) Yritämme eri yhdistelmiä edellä, mutta ei onnea! Paljon kiitoksia jo etukäteen! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| on aina suositeltavaa ladata näytteen laskentataulukko joten sitä ei tarvitse toistaa sitä, jotta
| |||
| |||
| Kiitos neuvoja hAvAAck. Ajattelin, että voisi olla hyödyllistä, kun olen aloittanut lankana, mutta sitten sain kiinni korjaaminen työpöydällä jonkun. |
|
| |||
| |||
| = JOS (G26, H28 * 0.175, 0) on, että se, mitä etsit? Jos ruutu on valittu, me lisäämme ,175 on Välisumma: n kokonaismäärä |
|
| |||
| |||
| kyllä, että se, mitä halusin. Valitettavasti juuri ymmärtäneet yksinkertaista se oli. "arvo, jos totta, arvo, jos näennäisesti" Kiitos! |
|
| |||
| |||
| joo, jos tämä, tämä, muuten, että |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Asus Maximus II Formula PC rakentaa | mizsua | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 9. Jan 2009 16:44 |
| Ohje Excel kaava please | robbie73 | Office Suites & Applications | 2 | 10. Sep 2008 11:00 |
| Excel Formula - VLookups: s | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 1 | 1. toukokuuta 2008 12:14 |
| Excel Formula Ohje | Jonathon28 | Office Suites & Applications | 6 | 22. helmikuu 2008 08:36 |
| Asus Striker 2 Formula joitakin avoimia kysymyksiä | codymackay | CPUs, Emolevyt & RAM | 5 | 10th Feb 2008 17:24 |
| Thread Tools | |
| |