mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Forkert start i Word 2007

Reply

Thread Tools
Old 2 December 2007, 21:46
Ny Medlem Gruppen

Default Forkert start i Word 2007

Når jeg åbner Word 2007 fra Start-menuen det starter fint.

Men når jeg åbner en fil direkte, uden ord allerede kører, starter Word viser derefter "Windows kan ikke finde [filen] at sikre, at du skrev navnet korrekt, prøv igen".

Word er venstre kører uden dokument åben. Jeg kan derefter åbne filen ingen problemer.

Jeg har det samme problem på min bærbare computer og min stationære computer.

Jeg bruger Vista Ultimate på begge.

Hvad kan problemet være?

Old 3 December 2007, 01:13
Donor-Gruppen

når du siger åbning direkte fra filen mener du, at du har flyttet filen andre steder, og derefter åbnede den, eller er du forsøger at starte Word fra en genvej?
Old 3 December 2007, 02:12
Ny Medlem Gruppen

Jeg forsøger at åbne filen direkte fra filplaceringen ... vil sige de dokumenter mappe. Denne metode ikke virker.

Jeg er nødt til at lancere ordet først, derefter åbne filen, enten indefra ord, eller ved at dobbeltklikke på filen.
Old 5 december 2007, 08:34
Medlem Gruppen

Bruger du en juridisk kopi af Word? Sommetider er softwareproducenten vil frigive "krakket" kopier af softwaren til at fælde ulovlig brugere. Med dette mener jeg, at Microsoft vil frigive en version gennem f.eks Bit Torrent, eller LimeWire, men programmet vil ikke fungere korrekt. Hvis du kører en lovlig kopi, kan du prøve at geninstallere softwaren.
Old 5 december 2007, 09:35
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af DreamHazard View Post
Bruger du en juridisk kopi af Word? Sommetider er softwareproducenten vil frigive "krakket" kopier af softwaren til at fælde ulovlig brugere. Med dette mener jeg, at Microsoft vil frigive en version gennem f.eks Bit Torrent, eller LimeWire, men programmet vil ikke fungere korrekt. Hvis du kører en lovlig kopi, kan du prøve at geninstallere softwaren.
godt Thats hvorfor du læse kommentarer, før du henter
Old 5 december 2007, 09:39
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Spencer2004 View Post
godt Thats hvorfor du læse kommentarer, før du henter
Eller du betale for software i det første sted, så du får alle de kundesupport rådighed ... Og du ikke bryder loven.
Old 5 december 2007, 15:32
Ny Medlem Gruppen

Jeg prøvede at geninstallere og at gjorde ikke hjælpe.

Jeg er også googled problemet, og Im bestemt ikke den eneste.

Folk, der har samme problem med Firefox også.

Det synes at være en slags vista problem.

Der isnt en løsning rapporteret overalt.

Jeg kan kun håbe på en rettelse i en Windows Update.
Old 6 December 2007, 02:22
Medlem Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af gregornz View Post
Jeg prøvede at geninstallere og at gjorde ikke hjælpe.

Jeg er også googled problemet, og Im bestemt ikke den eneste.

Folk, der har samme problem med Firefox også.

Det synes at være en slags vista problem.

Der isnt en løsning rapporteret overalt.

Jeg kan kun håbe på en rettelse i en Windows Update.
Du vil sandsynligvis være at vente lang tid derefter ...

Det lyder mere som et problem med filsystemet. Prøv at bruge "Åbn med" dialog om højreklik menu> Åbn med> Vælg program. Vælg derefter Micro $ OFT ordet derfra.

Håber det virker ...
Old 7 December 2007, 16:32
Ny Medlem Gruppen

Takket drøm fare

Mener du, at dette er et arbejde rundt, eller vil gøre det på anden måde reconfigure lanceringen og løse problemet?

Old 8. december 2007, 15:55
Medlem Gruppen

It's kinda begge. Problemet kan være en Windows-konfiguration, men dette bør arbejde omkring det, uanset hvad der sker. Uden egentlig at se computeren kunne jeg ikke fortælle dig.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Word 2007 Klip og indsætning munleyj Office Suites & Applications 0 14 oktober 2009 16:51
Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller snowblind Office Suites & Applications 8 21. mar 2009 13:27
Word 2007 Smart Art bug? rockyshred336699 Office Suites & Applications 0 18 april 2008 08:58
Word 2007 Hjælp robina80 Office Suites & Applications 2 21. jan 2008 14:53
Word 2007 Maria Office Suites & Applications 3 10. jun 2007 16:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.