![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kun avaat Word 2007 alusta alkaen valikosta se alkaa hyvin. Mutta kun avaan tiedoston suoraan ilman, että sana on jo käynnissä, sana alkaa näyttää sitten "Windows ei löydä [tiedosto] Varmista, että kirjoitit nimen oikein ja yritä sitten uudelleen." Word jätetään päälle, eikä asiakirja on avoinna. En voi avata tiedostoa ei ole ongelmia. Minulla on sama ongelma minun laptop ja työpöydälle. Olen käyttäen Vista Ultimate molempia. Mikä voisi olla ongelma? Kiitos:) |
|
| |||
| |||
| kun sanot avaamisen suoraan tiedoston sinä tarkoita, että olet muuttanut tiedoston muualla ja sitten avattu tai sinä yrität käynnistää sana linkin? |
|
| |||
| |||
| Yritän avata tiedosto suoraan tiedoston sijainti ... eli asiakirjoja kansio. Tämä menetelmä ei toimi. Olen käynnistää sanan ensimmäinen, avaa tiedoston, joko sisä-sanan tai kaksoisnapsauttamalla tiedostoa. |
|
| |||
| |||
| Käytätkö laillinen kopio Word? Joskus ohjelmiston valmistaja release "krakatun" kopioita ohjelmiston ansaan laiton käyttäjille. Tarkoitan tällä sitä, että Microsoft julkaisee versio esimerkiksi Bit Torrent, tai Limewire, mutta ohjelma ei toimi kunnolla. Jos näytät juridique kopioida, yritä asentaa ohjelmisto uudelleen. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Tai sitten maksaa ohjelmistoista ensimmäinen paikka, niin saat kaikki asiakastuki käytettävissä ... Ja et rikkomatta lakia. |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt asentaa ja että didnt apua. Olen myös googled ongelmaa, ja Im varmasti ole ainoa. Ihmiset, joilla on sama ongelma firefox too. Se näyttää olevan jonkinlainen näköala häiriö. Ei isnt ratkaisu raportoitu missään. Voin vain toivoa, joka vahvistaa Windows-päivitys. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Se kuulostaa pikemminkin ongelma tiedostojärjestelmä. Kokeile käyttämällä "Avaa sovelluksessa" vuoropuhelua oikeudesta valitse valikosta Avaa sovelluksessa> Valitse ohjelma. Valitse Micro $ usein sana sieltä. Toivon, että toimii ... |
|
| |||
| |||
| Kiitos unelma vaaran Oletteko tarkoita sitä, että tämä on kiertää, tai tähän jotenkin reconfigure käynnistämisen ja ongelman ratkaisemiseksi? Kiitos:) |
|
| |||
| |||
| Se on vähän molempia. Tämä ongelma voi olla Windows-kokoonpano, mutta tämä olisi tehtävä sen ympärille mitä tapahtuu. Ilman todella nähdä tietokoneesi en voinut kertoa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Word 2007 Leikkaa ja liittäminen | munleyj | Office Suites & Applications | 0 | 14 lokakuu 2009 16:51 |
| Word 2007, lukuun ottamatta sivuja sana count | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. Maaliskuu 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art vika? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18th Apr 2008 08:58 |
| Word 2007 auttaa | robina80 | Office Suites & Applications | 2 | 21. Jan 2008 14:53 |
| Word 2007 | Maria | Office Suites & Applications | 3 | 10th Jun 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |