![]() |
|
| |||
| |||
| Toen ik open Word 2007 uit het menu Start het begint goed. Maar als ik een bestand opent rechtstreeks, zonder dat woord al uitgevoerd, woord begint dan verschijnt "Windows kan het niet vinden [het dossier] Zorg ervoor dat u de naam goed probeer het opnieuw." Word is links draait, met geen document geopend. Ik kan vervolgens het bestand openen geen problemen. Ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop en mijn desktop. Ik gebruik Vista Ultimate op beide. Wat kan het probleem zijn? Thanks:) |
|
| |||
| |||
| wanneer u zegt opening direct uit het bestand kan u zeggen dat u hebt verplaatst het bestand ergens anders en dan geopend, of probeer je te starten woord van een snelkoppeling? |
|
| |||
| |||
| Ik probeer te openen het bestand rechtstreeks vanaf de locatie van de bestanden ... dwz de documenten map. Deze methode werkt niet. Ik heb te lanceren woord eerst, dan opent het bestand, ofwel van binnenuit woord, of door te dubbelklikken op het bestand. |
|
| |||
| |||
| Gebruikt u een legale kopie van Word? Soms is een software fabrikant release "gekraakte" kopieën van software te val illegale gebruikers. Daarmee bedoel ik dat Microsoft een versie, bijvoorbeeld door Bit Torrent, of Limewire, maar zal het programma niet naar behoren functioneren. Als u een legale kopie, probeer het opnieuw installeren van de software. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Of u betaalt voor de software in de eerste plaats, dan krijg je alle customer support beschikbaar ... En je bent niet de wet. |
|
| |||
| |||
| Ik probeerde opnieuw te installeren en dat didnt helpen. Ik heb ook googled het probleem, en Im zeker niet de enige. Mensen zijn met hetzelfde probleem met firefox ook. Het lijkt een soort van Vista glitch. Er isnt een oplossing gemeld overal. Alles wat ik kan doen is hoop voor een oplossing in een Windows-update. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Het klinkt meer als een probleem met het bestandssysteem. Probeer met behulp van de 'Openen met' dialoog over de klik met de rechtermuisknop-menu> Openen met> Programma kiezen. Selecteer vervolgens Micro $ oft woord uit daar. Hoop dat het werkt ... |
|
| |||
| |||
| Dankzij droom gevaar Bedoel je dat dit een werk rond, of zal dit te doen of andere manier opnieuw de lancering en het oplossen van het probleem? Thanks:) |
|
| |||
| |||
| Het is een beetje van beide. Het probleem kan een Windows-configuratie, maar dit zou moeten werken eromheen wat er ook gebeurt. Zonder daadwerkelijk zien uw computer kon ik niet vertellen. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Word 2007 Knippen en plakken | munleyj | Office Suites & Toepassingen | 0 | 14 oktober 2009 16:51 |
| Word 2007, Exclusief pagina's uit woordentelling | Snowblind | Office Suites & Toepassingen | 8 | 21 mrt 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 18 apr 2008 08:58 |
| Word 2007 hulp | robina80 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 21 Jan 2008 14:53 |
| Word 2007 | Maria | Office Suites & Toepassingen | 3 | 10 jun 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |