mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Feil oppstart i Word 2007

Reply

Thread Tools
Old 2nd 2007 des 21:46
New Member Group

Default Feil oppstart i Word 2007

Når jeg åpner Word 2007 fra Start-menyen det begynner bra.

Men når jeg åpner en fil direkte uten ord allerede kjører, starter Word viser deretter "Windows finner ikke [filen] gjør at du har skrevet navnet riktig og prøv igjen".

Word er igjen i gang, uten dokumentet åpent. Jeg kan åpne deretter filen ingen problemer.

Jeg har det samme problemet på min bærbare datamaskin og min stasjonære.

Jeg bruker Vista Ultimate på begge.

Hva kan problemet være?

Takk:)
Old 3dje Dec 2007, 01:13
Donor Group

når du sier åpningen direkte fra filen mener du at du har flyttet filen et annet sted og så åpnet den eller de du prøver å sette ord fra en snarvei?
Old 3dje Dec 2007, 02:12
New Member Group

Jeg prøver å åpne filen direkte fra filplasseringen ... dvs. dokumenter mappen. At metoden ikke fungerer.

Jeg må starte ordet først, og deretter åpne filen, enten fra innsiden ord, eller ved å dobbeltklikke på filen.
Old 5te Dec 2007, 08:34
Medlem Group

Bruker du en lovlig kopi av Word? Noen ganger kan en programvare produsenten vil release "sprakk"-kopier av programvare for å felle illegale brukere. Av dette mener jeg at Microsoft vil frigi en versjon gjennom, for eksempel Bit Torrent, eller LimeWire, men programmet vil ikke fungere skikkelig. Hvis du kjører en lovlig kopi, prøve å installere programvaren på nytt.
Old 5te Dec 2007, 09:35
Donor Group

Sitat:
Originally Posted by DreamHazard View Post
Bruker du en lovlig kopi av Word? Noen ganger kan en programvare produsenten vil release "sprakk"-kopier av programvare for å felle illegale brukere. Av dette mener jeg at Microsoft vil frigi en versjon gjennom, for eksempel Bit Torrent, eller LimeWire, men programmet vil ikke fungere skikkelig. Hvis du kjører en lovlig kopi, prøve å installere programvaren på nytt.
Brønnen dvs hvorfor du lese kommentarer før du laster ned
Old 5te Dec 2007, 09:39
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by Spencer2004 View Post
Brønnen dvs hvorfor du lese kommentarer før du laster ned
Eller du betale for programvare i utgangspunktet, så får du alle kundestøtteområde tilgjengelig ... Og du ikke bryter loven.
Old 5te Dec 2007, 15:32
New Member Group

Jeg prøvde å installere og at didnt help.

Jeg også googled problemet, og Im absolutt ikke den eneste.

Mennesker har det samme problemet med Firefox også.

Det synes å være en slags vista problem.

Der isnt en løsning rapportert overalt.

Alt jeg kan gjøre er å håpe på en fiks i Windows Update.
Old 6te Dec 2007, 02:22
Medlem Group

Sitat:
Originally Posted by gregornz View Post
Jeg prøvde å installere og at didnt help.

Jeg også googled problemet, og Im absolutt ikke den eneste.

Mennesker har det samme problemet med Firefox også.

Det synes å være en slags vista problem.

Der isnt en løsning rapportert overalt.

Alt jeg kan gjøre er å håpe på en fiks i Windows Update.
Du vil sannsynligvis bli venter lenge da ...

Det høres mer ut som et problem med filsystemet. Prøv å bruke "Åpne i" dialog på høyreklikk-menyen> Åpne Med> Velg program. Deretter velger Micro $ ofte ord derfra.

Håper det fungerer ...
Old 7nde Dec 2007, 16:32
New Member Group

Takk drømmen fare

Mener du at dette er et omgå, eller vil gjøre dette på en eller annen omkonfigurere lanseringen og løse problemet?

Takk:)
Old 8 desember 2007, 15:55
Medlem Group

Det var litt begge deler. Problemet kan være en Windows-konfigurasjon, men dette bør arbeide rundt hva som skjer. Uten å se datamaskinen din kunne jeg ikke fortelle deg.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Word 2007 Klipp ut og lime inn munleyj Office Suites & Applications 0 14 oktober 2009 16:51
Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller snowblind Office Suites & Applications 8 21 mars 2009 13:27
Word 2007 Smart Art bug? rockyshred336699 Office Suites & Applications 0 18 april 2008 08:58
Word 2007 hjelp robina80 Office Suites & Applications 2 21 januar 2008 14:53
Word 2007 Maria Office Suites & Applications 3 10 juni 2007 16:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.