![]() |
|
| |||
| |||
| Når jeg åpner Word 2007 fra Start-menyen det begynner bra. Men når jeg åpner en fil direkte uten ord allerede kjører, starter Word viser deretter "Windows finner ikke [filen] gjør at du har skrevet navnet riktig og prøv igjen". Word er igjen i gang, uten dokumentet åpent. Jeg kan åpne deretter filen ingen problemer. Jeg har det samme problemet på min bærbare datamaskin og min stasjonære. Jeg bruker Vista Ultimate på begge. Hva kan problemet være? Takk:) |
|
| |||
| |||
| når du sier åpningen direkte fra filen mener du at du har flyttet filen et annet sted og så åpnet den eller de du prøver å sette ord fra en snarvei? |
|
| |||
| |||
| Jeg prøver å åpne filen direkte fra filplasseringen ... dvs. dokumenter mappen. At metoden ikke fungerer. Jeg må starte ordet først, og deretter åpne filen, enten fra innsiden ord, eller ved å dobbeltklikke på filen. |
|
| |||
| |||
| Bruker du en lovlig kopi av Word? Noen ganger kan en programvare produsenten vil release "sprakk"-kopier av programvare for å felle illegale brukere. Av dette mener jeg at Microsoft vil frigi en versjon gjennom, for eksempel Bit Torrent, eller LimeWire, men programmet vil ikke fungere skikkelig. Hvis du kjører en lovlig kopi, prøve å installere programvaren på nytt. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Eller du betale for programvare i utgangspunktet, så får du alle kundestøtteområde tilgjengelig ... Og du ikke bryter loven. |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde å installere og at didnt help. Jeg også googled problemet, og Im absolutt ikke den eneste. Mennesker har det samme problemet med Firefox også. Det synes å være en slags vista problem. Der isnt en løsning rapportert overalt. Alt jeg kan gjøre er å håpe på en fiks i Windows Update. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det høres mer ut som et problem med filsystemet. Prøv å bruke "Åpne i" dialog på høyreklikk-menyen> Åpne Med> Velg program. Deretter velger Micro $ ofte ord derfra. Håper det fungerer ... |
|
| |||
| |||
| Takk drømmen fare Mener du at dette er et omgå, eller vil gjøre dette på en eller annen omkonfigurere lanseringen og løse problemet? Takk:) |
|
| |||
| |||
| Det var litt begge deler. Problemet kan være en Windows-konfigurasjon, men dette bør arbeide rundt hva som skjer. Uten å se datamaskinen din kunne jeg ikke fortelle deg. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Word 2007 Klipp ut og lime inn | munleyj | Office Suites & Applications | 0 | 14 oktober 2009 16:51 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Word 2007 Smart Art bug? | rockyshred336699 | Office Suites & Applications | 0 | 18 april 2008 08:58 |
| Word 2007 hjelp | robina80 | Office Suites & Applications | 2 | 21 januar 2008 14:53 |
| Word 2007 | Maria | Office Suites & Applications | 3 | 10 juni 2007 16:34 |
| Thread Tools | |
| |